تامین اعتبار کنگره توحیدی و کف‌پوش ۲ سالن ورزشی

فرماندارمیبد در سفر تهران، با وزیر ارشاد، وزیر ورزش و مدیرکل امنیتی وزرات کشور دیدار و جداگانه با آن‌ها در مورد مسائل مختلف بحث و تبادل‌نظر کرد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری کنگره شعر توحیدی درمیبد صحبت کرد و موافقت تأمین اعتبار این کنگره ملی درمیبد و همچنین برخی فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان میبد را از سوی وزیر ارشاد اسلامی به دست آورد.

فلاح در ادامه سفرش ملاقاتی هم با وزیر ورزش و جوانان داشت که در این دیدار هم، فعالیت‌های ورزشی این شهرستان را تشریح و قرار شد کف‌پوش ۲ سالن ورزشی غدیر و جامعه معلولین از سوی وزارت ورزش در اوایل سال ۹۷ تأمین اعتبار شود.

فرماندارمیبد گفت: در این دیدار قرار شد ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل شهرستان و ۵۰۰ میلیون تومان هم از محل وزارت ورزش به امر چمن مصنوعی زمین فوتبال اختصاص یابد.

فلاح همچنین درخواست تعدادی از هیئت‌های ورزشی را که خواستار تأمین تجهیزات شده بودند را تسلیم وزیر ورزش کرد.

وی در جلسه‌ای‌ هم با مدیرکل امنیتی وزرات کشور، موضوع نصب دوربین‌های سطح شهر درزمینهٔ مسائل کنترل و نظارت ترافیکی و امنیتی را در میان گذاشت.

فرماندارمیبد با اشاره به برخی ناهنجاری‌های ترافیکی و امنیتی در شهرستان میبد گفت: ما نیاز به نصب دوربین در سطح و اطراف شهرستان برای رصد مسائل ترافیکی و امنیتی داریم تا این مشکلات حل شود.

فلاح در پایان از هماهنگی این دیدارها از سوی دکتر کمال دهقانی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و حضرت آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد نهایت سپاس و قدردانی خود را اعلام داشت.