استقرار روحانی دائم در بخش ندوشن میبد

میمنت فرارسیدن دهه مبارکه فجر و جهت اقامه جماعت و بیان احکام و مسائل شرعی حجه الاسلام سمیر مقدم در بخش ندوشن مستقر شد . حجه الاسلام رضا آقائی میبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی‌شهرستان میبد گفت: با عنایت به وجود ۶ مسجد در سطح بخش ندوشن و ۳ حسینیه فعال و فقط وجود یک روحانی […]

میمنت فرارسیدن دهه مبارکه فجر و جهت اقامه جماعت و بیان احکام و مسائل شرعی حجه الاسلام سمیر مقدم در بخش ندوشن مستقر شد .

حجه الاسلام رضا آقائی میبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی‌شهرستان میبد گفت: با عنایت به وجود ۶ مسجد در سطح بخش ندوشن و ۳ حسینیه فعال و فقط وجود یک روحانی ثابت در این بخش، اداره تبلیغات اسلامی‌شهرستان میبد به میمنت دهه مبارکه فجر حجه الاسلام سمیر مقدم را در این بخش جهت اقامه جماعت و بیان احکام و برگزاری کلاس‌های قرآنی بطور دائم در این بخش مستقر کرد .

از دیگر برنامه‌های حجه الاسلام آقائی در ندوشن  دیدار با حجه الاسلام سید علی طباطبائی امام جمعه موقت ندوشن و تنها روحانی ساکن در این بخش  بود که رئیس اداره تبلیغات اسلامی‌اظهار امیدواری کرد تا روحانی مستقر بتواند با تعامل بیشتر با امام جمعه موقت و مدارس بخش نسبت به پیشبرد اهداف سازمان تبلیغات اسلامی‌و توسعه فرهنگ مذهبی و ولائی گام مهمی  را بردارد .

استقرار یک روحانی دیگر و اعزام جهادی روحانیون در ۳ روز آخر هفته به بخش و روستاهای تابعه ار برنامه‌های آتی اداره تبلیغات اسلامی‌شهرستان میبد می‌باشد .