طرح تفصیلی شهر میبد بررسی شد

در ملاقات اعضای شورای اسلامی شهر میبد با مدیرکل راه و شهرسازی یزد، طرح تفصیلی شهر میبد بررسی شد

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر میبد؛ جمعی از اعضای این شورا با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان یزد طرح تفصیلی این شهر را با حضور مدیرکل و کارشناسان مربوطه بررسی نمودند.

این جلسه که در ادامه جلسه فرمانداری میبد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تشکیل گردید، در ابتدا از تلاش‌های صورت گرفته به منظور نهایی شدن طرح تفصیلی شهر میبد، قدردانی شد و تسریع در بررسی مستمر پرونده‌های ارجاعی از شهرداری به کمیسیون ماده ۵ شدند.

دکتر نقصان‌محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد ضمن اشاره به شرایط خاص شهر میبد از نظر باغات به هم‌پیوند و محدوده تاریخی در سطح شهر، اذعان داشت حجم زیادی از پرونده‌هایی که می‌بایست در کمیسیون ماده ۵ مطرح شود مربوط به شهرداری میبد بوده و درخواست‌ها و مراجعات مردمی نیز زیاد می‌باشد.

دکتر نوکار مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی یزد، به موضوع الحاق اراضی قطعه‌بندی شده در حاشیه محدوده طرح تفصیلی اشاره و عنوان کرد که از شهرداری خواسته شده محل دقیق و مشخصات آن را برای طرح در کمیسیون ارسال نمایند. وی همچنین در خصوص تشکیل جلسات کمیسیون و بازدید از شهر میبد، آن را منوط به درخواست اعضای جلسه مبنی بر ضرورت بازدید از محل اراضی دانست.