آغاز گازرسانی به ندوشن ازسال آینده

با حضور امام جمعه میبد ، مدیر عامل شرکت گاز استان ، فرماندار و بخشداران بفروئیه ، ندوشن و مرکزی ، مسائل و مشکلات گاز این شهرستان بررسی شد. امام جمعه میبد در این نشست با قدردانی از اقدامات شرکت گاز استان، گازرسانی به شهر ندوشن و روستاهای اطراف را از مهمترین خواسته های شهرستان […]

با حضور امام جمعه میبد ، مدیر عامل شرکت گاز استان ، فرماندار و بخشداران بفروئیه ، ندوشن و مرکزی ، مسائل و مشکلات گاز این شهرستان بررسی شد.

امام جمعه میبد در این نشست با قدردانی از اقدامات شرکت گاز استان، گازرسانی به شهر ندوشن و روستاهای اطراف را از مهمترین خواسته های شهرستان میبد عنوان کرد و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اتفاقات جدید در گازرسانی به شهر ندوشن و روستاهای اطراف باشیم.

فرماندار میبد هم با اشاره به کمبود نیرو در اداره گاز این شهرستان گفت: به علت کمبود نیرو و گستردگی شهر و ناحیه صنعتی،  اداره گاز میبد پاسخگوی مناسب به خواسته های مردم نیست.

رجایی در ادامه اجرای ایستگاه تقلیل فشار نیروی انتظامی، گازرسانی به روستاهای اشنیز، جابجایی ایستگاه حسن آباد به ناحیه ۲ صنعتی، گازرسانی به شهرک ولی عصر، گازرسانی به ندوشن و روستاهای الحاقی را خواستار شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان هم در حاشیه این جلسه از آغاز عملیات گازرسانی به ندوشن از ابتدای سال جدید خبر داد و افزود: پروژه گازرسانی به شهر ندوشن اولویت اول شرک گاز استان است و با اجرای ۲۸ کیلومتر خط انتقال و احداث ایستگاه ورودی ، ۷۰ درصد هزینه ها در این منطقه انجام شده است.

علیرضا پیله ور افزود: با تامین اعتبار از ابتدای سال ۹۳ ، شبکه داخلی گاز به ندوشن از طریق لوله گذاری پلی اتیلن از ایستگاه ورودی به داخل ندوشن را آغاز خواهیم کرد.

وی در خصوص گازرسانی به روستاهای اطراف هم گفت :بخشی از روستاها از جمله روستاهای نیوک و اشنیز بالا و پایین و روستاهایی که در مسیر ندوشن به سمت میبد قرار دارد جزء اولویت دوم خود قرار داده ایم.

مدیر عامل شرکت گاز استان در ادامه با اشاره به کاهش فشار گاز در صنایع گفت: از دهم دی ماه و با ورود توده هوای سرد به کشور، شرکت ملی گاز اعلام کرده؛ برای بهرمندی شهرهای شمالی از نعمت گاز ، میزان برداشت را کاهش دهیم که در این راستا این سیاست را در استان به کار گرفته ایم.

پیله ور با تقدیر از همکاری واحدهای صنعتی در کاهش میزان برداشت خود از گاز گفت : تعداد زیادی از واحدهای صنعتی، همکاری خوبی را با شرکت گاز انجام دادند اما برخی از واحدها هم بی توجه بودند که امیدواریم در مراحل بعدی اگر نیاز به کاهش میزان برداشت داشتیم همکاری کنند.

منبع: میبدآدینه