📸نذر محیط زیستی یک کارخانه برای منطقه مرور

دومین محموله علوفه از کارخانه الکترود گرافیتی اردکان در قالب نذر طبیعت به منطقه شکارممنوع مَرْوَر ( ایستگاه محیط بانی بنستان) شهرستان میبد ارسال شد.

به گزارش میبدما به نقل از زیست بوم؛، حسن جمالی مدیر روابط عمومی این کارخانه با بیان این موضوع گفت: ارسال علوفه به منطقه حفاظت شده دره انجیر شهرستان اردکان در راستای مسئولیت اجتماعی کارخانه انجام شد و این کار را نه یک وظیفه کاری و اداری بلکه ارائه خدمت به گونه های زیستی سرزمینی می دانیم که به آن تعلق داریم.

وی گفت: احداث نزدیک به ۶۹ هکتار فضای سبز، حمایت از گونه نادر و در معرض انقراض هوبره و انتخاب آن به عنوان نماد زیست محیطی کارخانه، ایجاد آبشخور برای حیوانات منطقه از دیگر اقدامات محیط زیستی است که کارخانه الکترود گرافیتی اردکان انجام داده است.
جمالی افزود: کاشت علوفه در فضای سبز ایجاد شده و اهدای آن به محیط زیست منطقه با همکاری کارکنان کارخانه، انجام مطالعات اولیه جهت ایجاد مرکز پرورش آهو ،میش و کل و بزکوهی از دیگر اقداماتی است که انجام داده ایم و امیدواریم به عنوان یک گام کوچک در راستای حفاظت از محیط زیست موثر بوده باشد.
کارخانه الکترود گرافیتی در ۱۵ کیلومتری شهر اردکان و از طرح های در حال ساخت سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است.