گزارشی از تنها هیئت دانشجویی فعال در شهرستان میبد در دهه اول محرم

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد گفت: هیئت الرسول(ص) تنها هیئت دانشجویی فعال دهه اول محرم در شهرستان میبد می باشد که دومین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش میبدما، رجبی مقدم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هیئت دانشکده علوم قرآنی میبد که در مسجد این دانشکده فعال است، یک هیئت هفتگی می باشد که در طول سال بنا به مناسبت های هر هفته، روز برگزاری آن متغیر است.

وی با اشاره به این موضوع که سال اولی می باشد که به غیر از دانشجویان، مردم نیز در این مراسم ها حضور داشته اند، افزود: مراسم امسال تا شب سیزده محرم ادامه داشت، و حجت الاسلام ابویی، حجت الاسلام شیخ مرتضی دهقانی و حجت الاسلام حسین زاده به عنوان سخنران، و آقایان جواد انتظاری و مسعود جعفری و دیگر دانشجویان نیز به مداحی در این مراسم ها پرداختند.

مسئول بسیج دانشجویی این دانشکده ادامه داد: موضوعاتی که در سخنرانی ها ارائه شد، عبرت های عاشورا، درس های زیارت عاشورا و ارزش خدمت در دستگاه اباعبدالله بود و مراسم با تلاوت قرآن آغاز و در نهایت با ذکر مصیبت اباعبدالله پایان می یافت.

علی رجبی مقدم با تاکید بر این موضوع که دو دانشگاه دیگر در شهرستان نیز دارای هیئت دانشجویی هستند ادامه داد: هیئت الرسول(ص) به عنوان تنها هیئت دانشجویی برگزار کننده مراسم دهه اول محرم می باشد و جا دارد از بانیان خیر و حامیان هیئت نیز تشکر ویژه را داشته باشیم.