آغاز ثبت‌نام زائرین اربعین از چند روز آینده در استان یزد

مسئول عتبات حج و زیارت استان یزد گفت: پیش‌بینی سازمان حج و زیارت حاکی از این است که بیش از ۵۰ هزار زائر یزدی برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام می‌کنند. به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، کامران بهادر عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اربعین استان یزد، بابیان اینکه در چند روز آینده ثبت‌نام زائرین اربعین […]

مسئول عتبات حج و زیارت استان یزد گفت: پیش‌بینی سازمان حج و زیارت حاکی از این است که بیش از ۵۰ هزار زائر یزدی برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، کامران بهادر عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اربعین استان یزد، بابیان اینکه در چند روز آینده ثبت‌نام زائرین اربعین حسینی در استان یزد آغاز می‌شود، گفت: به ثبت‌نام کنندگان محترم توصیه می‌شود تا از طریق سازمان حج و زیارت اقدامات لازم را انجام دهند تا از حمایت‌های این سازمان بهره شوند.

مسئول عتبات حج و زیارت استان یزد در ادامه افزود: سامانه نام‌نویسی به‌گونه‌ای طراحی‌شده که زائرین محترم می‌توانند وسایل سفر خود را معین کرده و نوع آن را نیز به ثبت برسانند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده برای صدور ویزا، گفت: تا پیش از مهرماه صدور روادید از استان‌های خوزستان، مشهد، تهران خواهد بود.

بهادر با اشاره به اینکه دفتر موقت صدور ویزا در استان یزد راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این دفتر در استان، علاقه‌مندان به حضور در پیاده‌روی معنوی اربعین حسینی بتوانند با سهولت بیشتری اقدامات ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مسئول عتبات حج و زیارت استان یزد بابیان اینکه پیش‌بینی سازمان حج و زیارت استان یزد، نام‌نویسی بیش از ۵۰ هزار زائر یزدی برای پیاده‌روی اربعین است، گفت: سال گذشته بیش از ۲۶ هزار زائر اعزام شدند که با توجه به نبود دفتر صدور ویزا در استان، از سراسر کشور ویزای زائرین صادر شد.

وی، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که هزینه صدور ویزا ۴۰ دلار است و مبلغ آن اضافه نخواهد شد و این آمادگی را نیز داریم که مانند سال ۹۴ خدمات صدور ویزا را در استان یزد ارائه کنیم.

بهادر در پایان با اشاره به اینکه ۶۳ دفتر زیارتی در استان دارالعباده است، اظهار داشت: ثبت‌نام در دفاتر خدماتی زیارتی در سطح استان یزد انجام می‌شود و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.