بازدید نماینده‌ولی‌فقیه ناحیه میبد از گردان امام حسین(ع)

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد از دوره تکمیلی گردان الی بیت المقدس که در گردان امام حسین شهرستان برگزارشد، بازدید بعمل آورد. به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری بسیج از شهرستان میبد، حجت الاسلام زارعی در جمع بسیجیان دوره تکمیلی بسیج با موضوع رفیق به ایراد سخنرانی پرداخت. مسئول نمایندگی ناحیه […]

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد از دوره تکمیلی گردان الی بیت المقدس که در گردان امام حسین شهرستان برگزارشد، بازدید بعمل آورد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری بسیج از شهرستان میبد، حجت الاسلام زارعی در جمع بسیجیان دوره تکمیلی بسیج با موضوع رفیق به ایراد سخنرانی پرداخت.

مسئول نمایندگی ناحیه میبد ضمن تشکر از فرمانده گردان، نیروهای پایور، وظیفه و بسیجیان اظهارکرد:در زیارت جامعه کبیره فراز زیبایی ست “یا رفیق من رفیق له : ای رفیقی که رفیقی همتای اوست” خوشا به حال آن کسی که رفیقش خداست.

وی در ادامه بیان کرد: روز محشر یوم ندعوا کل اناس به امامهم: هر کسی با امامش محشور می شود،خوشا به حال آنکسی که با مهدی فاطمه (روحی فداه)رفیق شد.

زارعی گفت: سید عبدالکریم معروف به کفاش که امام زمان(روحی فداه) هر دو هفته ای یکبار به مغازه وی رفت وآمد داشت ،سید عبدالکریم چه رفیقی داشت و اما ما…

در پایان متذکر شد: خوشا به حال آن کسی که رفیقش حاج قاسم سلیمانی است، اما حاج قاسم تمام وجودش را مدیون رفیقی می داندکه سید علی خامنه ای است که حاج قاسم ابراز کرد: من سرباز ولایتم.