معرفی رئیس جدید دانشکده پرستاری میبد

درمراسمی ازخدمات و تلاش های دکترمحمودسبحانی قدردانی و دکتر شهاب الدین عزیزالدینی بعنوان رئیس جدید دانشکده پرستاری شهرستان میبد معرفی شد . به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان در این نشست با تاکید بر ارتقاء و توسعه دانشکده پرستاری میبد گفت: درحوزه دانشکده پرستاری و رشته های […]

درمراسمی ازخدمات و تلاش های دکترمحمودسبحانی قدردانی و دکتر شهاب الدین عزیزالدینی بعنوان رئیس جدید دانشکده پرستاری شهرستان میبد معرفی شد .
به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان در این نشست با تاکید بر ارتقاء و توسعه دانشکده پرستاری میبد گفت: درحوزه دانشکده پرستاری و رشته های پیراپزشکی کمبود جدی در کشور داریم.

دکترنوری افزود: امیدواریم با تلاش و همراهی مسئولان استان و شهرستان دانشکده پرستاری و رشته های این دانشکده را توسعه دهیم .

فلاح فرماندار میبد هم با قدردانی از نگاه خوب دانشگاه علوم پزشکی بر توسعه رشته ها و دانشکده پرستاری میبد و تبدیل بیمارستان این شهرستان به بیمارستان آموزشی گفت: یکی از مشکلات اساسی در راه توسعه این دانشکده تعیین تکلیف ساختمان آن و انتقال به ساختمان سابق دانشکده الهیات است که انتظار داریم مسئولان دانشگاه میبد و بیمارستان برای رفع این مشکل جدی تر اقدام کنند.
دانشکده پرستاری میبد در مهرماه سال ۹۰ راه اندازی شد و درحال حاضر ۱۳۵ دانشجو در رشته کارشناسی پرستاری مشغول تحصیل اند .