تصاویر/ برگزاری کلاس های پیش نیاز پروانه کسب توسط اتاق اصناف میبد

مسائلی که در این کلاس آموزش داده می شود، در بسیاری از موارد حتی برای کسبه محترم با سابقه نیز، جدید و تازه است و اذعان می کنند که نشنیده بودند و آشنایی نداشتند.

کلاس های پیش نیاز پروانه کسب توسط اتاق اصناف شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ اتاق اصناف شهرستان میبد کلاس های پیش نیاز پروانه کسب را با حضور متقاضیان دریافت و تمدید پروانه کسب برگزار کرد.

مسئول صدور پروانه‌کسب اتاق اصناف در گفتگو با خبرنگار میبدما گفت: این کلاس های پیش نیاز، با هدف بالا بردن سطح آگاهی کسبه می باشد و برای همه صنوف اجباری شده است.

مهدی دادور افزود: هر دوره این کلاس ها با به نصاب رسیدن تعداد متقاضیان برگزار می شود و زمان هر دوره نیز ۲۴ ساعت است.

وی ادامه داد: کلاس فقه با حضور استاد برزگر، هشت ساعت و طی دو روز انجام می گیرد، و ادامه زمان آن تا ۲۴ ساعت نیز کلاس های قوانین مالیات، شهرداری، قانون کار، بهداشت، تامین اجتماعی و امکان نیروی انتظامی برگزار می شود.

دادور با اشاره به کاربردی بودن اطلاعات فقهی ارائه شده، تاکید کرد: مسائلی که در این کلاس آموزش داده می شود، در بسیاری از موارد حتی برای کسبه محترم با سابقه نیز، جدید و تازه است و اذعان می کنند که نشنیده بودند و آشنایی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه این دوره، صد و هشتمین دوره از کلاس ها می باشد، افزود: بنده سومین فردی هستم که بعد از شروع این کلاس ها از سال ۱۳۸۸ مسئولیت برگزاری آن را بر عهده دارم و پیش از این، آقایان دهقانی و فاضل پور این کلاس ها را برگزار کرده اند.