برگزاری نشست کارگاهی «جهت دهی به اندیشه ها»

نشست کارگاهی با موضوع “جهت دادن به اندیشه ها” با حضور «حجت الاسلام والمسلمین مرتضی دهقانی»، مسئول مبلغین شهرستان میبد، در مدرسه علمیه خواهران حضرت زهرا (س) میبد برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام دهقانی والمسلمین ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات بیان کرد: اگر در زمان حضور […]

نشست کارگاهی با موضوع “جهت دادن به اندیشه ها” با حضور «حجت الاسلام والمسلمین مرتضی دهقانی»، مسئول مبلغین شهرستان میبد، در مدرسه علمیه خواهران حضرت زهرا (س) میبد برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام دهقانی والمسلمین ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات بیان کرد: اگر در زمان حضور امام معصوم (ع) بودید ترجیح می دادید چه سوالی از محضر آن بزرگوار بپرسید؟ باید ببینید مهمترین سوال ذهنتان چیست؟

وی با اشاره به حدیث “سلونی قبل ان تفقدونی “گفت: این حدیث از فضائل ثابت شده امیرالمومنین علی(ع) است. امام علی(ع) دارای علم لدنی بودند. علم ایشان از علم الهی سرچشمه می گیرد.ا یشان خود را در معرض سوال قرار می دهد تا مردم به رشد وشکوفایی برسند.

استاد حوزه ادامه داد: از نوع، میزان و تنوع سوالات می توانید افراد را بشناسید. لذا برای اینکه سوالات خوب و مناسبی بپرسید باید مطالعه و دغدغه ذهنی داشته و نیز زاویه دیدتان را تنظیم کنید.

حجت الاسلام والمسلین دهقانی در پایان خاطرنشان ساخت: فایده این دغدغه های ذهنی این است حتی اگر امام زمانتان را ندیدید، حداقل به مهمترین سوال زندگی خود رسیده و به دنبال جواب مناسب برای آن هستید. این سوالات باعث رشد و شکوفایی استعداد ها و جهت دادن به اندیشه هاست.