شرح مجالس یادبود شهید اسماعیل جعفرزاده

مراسم تشییع و خاکسپاری زائر شهید اسماعیل جعفرزاده بعد از ظهر فردا (سه شنبه) در میبد برگزار می شود. به گزارش خبرنگار نارین نیوز، مراسم تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز اسلام و زائر شهید حضرت سیدالشهدا شادروان اسماعیل جعفرزاده که در حمله گروه های تروریستی در سامرا به ملکوت اعلی پیوست، ساعت ۱۳:۳۰ بعد از […]

مراسم تشییع و خاکسپاری زائر شهید اسماعیل جعفرزاده بعد از ظهر فردا (سه شنبه) در میبد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار نارین نیوز، مراسم تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز اسلام و زائر شهید حضرت سیدالشهدا شادروان اسماعیل جعفرزاده که در حمله گروه های تروریستی در سامرا به ملکوت اعلی پیوست، ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر فردا سه شنبه ۳/۱۰/۹۲ ار روضه رضوان میبد به طرف  گلزار شهدای فیروزآباد میبد برگزار می شود.

مراسم سوم آن عزیز از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۴/۱۰/۹۲ در مسجد امام حسین(ع) بارجین منعقد می باشد.

مراسم هفت آن مرحوم نیز صبح روز یکشنبه مورخ ۸/۱۰/۹۲ از ساعت ۸ الی ۱۱ در مسجد جامع فیروزآباد برگزار می گردد.

همچنین مراسم یادبودی از طرف زورخانه شهیدان نامجوفر صبح روز پنجشنبه مورخ ۵/۱۰/۹۲ ساعت ۸ الی ۱۱ در مسجد حمزه علی فیروزآباد واقع در خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

شرکت کاشی گلچین میبد نیز مجلس یادبودی را به یاد آن عزیز از دست رفته صبح روز جمعه مورخ ۶/۱۰/۹۲ از ساعت ۸ الی ۱۱ در بیت الزهرا بشنیغان برگزار می نماید.

همچنین مراسم یادبودی از طرف هیئت باستانی میبد جمعه شب مورخ ۶/۱۰/۹۲ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد الهمدی یخدان برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشتی نیز عصر روز شنبه مورخ ۷/۱۰/۹۲ ساعت ۱۵ الی ۱۷ از طرف امناء آستان امامزاده میرشمس الحق(ع)، در همان مکان مقدس برپا خواهد شد.

ورزشکاران باستانی فیروزآباد نیز بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه شب مورخ ۱۰/۱۰/۹۲ در زورخانه شهیدان نامجوفر یاد و خاطره این رزمنده دلاور و محب اهل بیت را گرامی خواهند داشت.

اسماعیل جعفرزاده فرزند حجی محمد بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در حمله تروریستی سه شنبه شب هفته گذشته در شهر بلد سامرا در کشور عراق، به فیض عظیم شهادت نائل آمد.