رفع تصرف ۳ هزار متر مربع از اراضی دولتی

رئیس منابع طبیعی میبد گفت: عرصه تجاوزی که دارای ارزشی معادل ۳ میلیارد ریال می باشد با انجام صورت جلسه کلانتری مرکزی شهرستان میبد، رفع تصرف و جهت حفظ و حراست به دولت بازگردانده شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری میبد گفت: در راستای صیانت از انفال عمومی و […]

رئیس منابع طبیعی میبد گفت: عرصه تجاوزی که دارای ارزشی معادل ۳ میلیارد ریال می باشد با انجام صورت جلسه کلانتری مرکزی شهرستان میبد، رفع تصرف و جهت حفظ و حراست به دولت بازگردانده شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری میبد گفت: در راستای صیانت از انفال عمومی و مبارزه با زمین خواری به اسثتناد تبصره ۱ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره وری از جنگل ها و مراتع کشور زمینی به مساحت ۳هزار متر مربع واقع در پلاک ۱۲۰۳۰ بخش ۲۳ یزد که به صورت غیرقانونی حصارکشی شده بود رفع تصرف شد .

دهقانی افزود: این زمین براساس دستوردادستان عمومی و انقلاب میبد و با همکاری نیروی انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری میبد اجرای حکم و قلع و قمع شد .

رئیس منابع طبیعی میبد اشاره کرد: این عرصه تجاوزی که دارای ارزشی معادل ۳ میلیارد ریال می باشد با انجام صورت جلسه کلانتری مرکزی شهرستان میبد ،رفع تصرف و جهت حفظ و حراست به دولت بازگردانده شد