برترین های مسابقات جام رمضان میبد مشخص شدند

پس از یک ماه رقابت تیم‌های میبدی در مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۶ برترین‌های این مسابقات معرفی شدند. به گزارش نارین، مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۶ در سالن شهدای میبد در ۴ رده نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگ‌سالان در حالی برگزار شد که در رده نونهالان ۱۲ تیم حضور داشتند و تیم‌های یاران الف هیئت […]

پس از یک ماه رقابت تیم‌های میبدی در مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۶ برترین‌های این مسابقات معرفی شدند.

به گزارش نارین، مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۶ در سالن شهدای میبد در ۴ رده نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگ‌سالان در حالی برگزار شد که در رده نونهالان ۱۲ تیم حضور داشتند و تیم‌های یاران الف هیئت علی‌اکبر(ع) و یاران ب به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ادامه این مسابقات و در رده نوجوانان ۹ تیم در ۳ گروه تیمی با هم به رقابت پرداختند که سرانجام تیم‌های تکاور میبد در یک بازی نفس‌گیر با اسطوره فراه توانست در فینال به مقام قهرمانی برسد و تیم‌های اسطوره فراه و عقاب رتبه‌های دوم تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده جوانان نیز ۸ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در روز پایان تیم ستاره اورانوس با غلبه بر صدراسرام به مقام قهرمانی دست یافت و تیم یاران به کسب رتبه سوم بسنده کرد.

اما رقابت نفس‌گیر جام رمضان امسال در رده بزرگ‌سالان با ۱۶ تیم پیگیری شد و پس حدود یک ماه رقابت جانانه سرانجام در شب عید فطر تیم برخوردار با پیروزی پر گل بر وحدت به مقام سومی رسید و در آخرین بازی این جام که فینال بزرگ‌سالان بود تیم هیئت علی‌اکبر(ع) مهرجرد با غلبه بر ستاره خانقاه به مقام قهرمانی دست یافت تا بدین ترتیب تیم ستاره به مقام نایب‌قهرمانی دست پیدا کند.