توقیف موتور قاچاق و دستگیری راکب، توسط پلیس میبد

فرمانده انتظامی میبد گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان میبد یک دستگاه موتورسنگین قاچاق هوندا ۴۰۰ سی سی را توقیف کردند. سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی افزود: در راستای طرح امنیت اجتماعی و برخورد با مزاحمان،مخلان نظم و امنیت شهروندان، ماموران پلیس امنیت عمومی میبد یک دستگاه موتورسنگین را توقیف کردند. وی ضمن اشاره به دستگیری و معرفی […]

فرمانده انتظامی میبد گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان میبد یک دستگاه موتورسنگین قاچاق هوندا ۴۰۰ سی سی را توقیف کردند.
سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی افزود: در راستای طرح امنیت اجتماعی و برخورد با مزاحمان،مخلان نظم و امنیت شهروندان، ماموران پلیس امنیت عمومی میبد یک دستگاه موتورسنگین را توقیف کردند.
وی ضمن اشاره به دستگیری و معرفی متهم به دادسرا خاطرنشان کرد: ارزش برآورد شده این موتورسیکلت قاچاق و غیرمجاز ۱۰۰ میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی شهرستان میبد تصریح کرد: راکب این موتورسیکلت با ایجاد رعب و وحشت، آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود که با تلاش ماموران دستگیر شد.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال – جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.