طومار مردم میبد به رییس مجلس

گروهی از تشکل های مردمی شهرستان میبد با تهیه طوماری با عنوان رییس مجلس شورای اسلامی خواستار طرح مجدد لایحه کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح قانون انتخابات در صحن علنی مجلس شدند. به گزارش خبرنگار نارین نیوز در بخشی از این درخواست آمده است “با عنایت به احساس نیاز شدید مردم و […]

گروهی از تشکل های مردمی شهرستان میبد با تهیه طوماری با عنوان رییس مجلس شورای اسلامی خواستار طرح مجدد لایحه کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح قانون انتخابات در صحن علنی مجلس شدند.

به گزارش خبرنگار نارین نیوز در بخشی از این درخواست آمده است “با عنایت به احساس نیاز شدید مردم و مسئولین شهرستانهای میبد و تفت به نماینده و بخصوص در بودجه ریزی سال آینده و هماهنگی امور فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و اقتصادی دو شهرستان و استان، لازم است هر چه سریعتر این طرح را مجدداً در صحن علنی مجلس مطرح و با تأکیدات جنابعالی به تصویب برسد”

متن کامل درخواست به شرح زیر است.

حضور گرامی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی دکتر علی لاریجانی

احتراماً همانگونه که استحضار دارید تجمیع انتخابات ها باعث گردیده فاصله برگزاری انتخابات زیاد گردد و گاهی برای برخی از منتخبان ملت در ابتدای کار حوادثی رخ  می دهد که سالها مردم یک منطقه را از یک نماینده محروم گردند و باز هم مستحضرید که وابستگی پیشرفت یک منطقه بستگی زیادی به پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دارد. متأسفانه ارتحال نماینده مخلص و پرکار، باد دقت و کاملاً مسئول در امور مجلس و مردم دار و خستگی ناپذیر در امور حوزه انتخابیه جانباز سرافراز حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده در کمتر از نه ماه از شروع نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی باعث خسارات جبران ناپذیری برای شهرستانهای میبد و تفت و همچنین استان یزد و در همین راستا از دست رفتن نماینده ای کم نظیر و مسئولیت شناس برای مجلس شورای اسلامی شده است. با توجه به جمیع جوانب خوشبختانه کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی لایحه ای به مجلس ها ارائه کرد تا این نقیصه رفع گردد ولی این موضوع بدلیل بار مالی در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسید. با عنایت به احساس نیاز شدید مردم و مسئولین شهرستانهای میبد و تفت به نماینده و بخصوص در بودجه ریزی سال آینده و هماهنگی امور فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و اقتصادی دو شهرستان و استان، لازم است هر چه سریعتر این طرح را مجدداً در صحن علنی مجلس مطرح و با تأکیدات جنابعالی به تصویب برسد لازم بذکر است برگزار کنندگان در شهرستان های میبد و تفت قطعاً بدون درخواست کمترین حقوق و دستمزد حاضر به همکاری هستند و هزینه ای برای نظام نخواهد داشت و حتی حاضریم هزینه برگزاری کامل را خود متقبل نمائیم. اگر چه این هزینه ها را می توان با استفاده از بودجه های جاری و عمرانی شهرستانها جبران نمود. زیرا حضور نماینده آنقدر اهمیت دارد که بودجه مصرفی را کاملاً پوشش خواهد داد. توفیقات جنابعالی و نمایندگان فهیم مجلس شورای اسلامی را از حضرت حق خواستاریم.

گفتنی است مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده در دوره های هفتم، هشتم و نهم، نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بود که ۲۰ فروردین سالجاری بر اثر ایست قلبی در بیمارستان فیروزگر تهران دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود شتافت و از آن روز تا کنون مردم شهرستان های تفت و میبد از داشتن نماینده در مجلس شورای اسلامی  محروم هستند.