اضافه شدن دو کاروان حج به کاروانهای میبد و اردکان

 مدیر کل حج و زیارت یزد با اشاره به تکمیل ظرفیت کاروان های حج استان، گفت: زمان ثبت‌نام حج تمتع در استان یزد به پایان رسیده است. به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«علی‌اصغرشریفی» با بیان این که متقاضیان استقبال خوبی از حج تمتع در استان یزد داشتند، اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شد، ۱۴ کاروان استان […]

 مدیر کل حج و زیارت یزد با اشاره به تکمیل ظرفیت کاروان های حج استان، گفت: زمان ثبت‌نام حج تمتع در استان یزد به پایان رسیده است.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«علی‌اصغرشریفی» با بیان این که متقاضیان استقبال خوبی از حج تمتع در استان یزد داشتند، اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شد، ۱۴ کاروان استان یزد برای حج تمتع درسال ۹۶ به ۱۶ کاروان افزایش یافت و این دو کاروان با توجه به استقبال زائران به کاروان شهرستان‌های اردکان و میبد افزوده شد .

وی با بیان این که با اتمام کار ثبت نام متقاضیان حج تمتع به‌زودی جلسات آموزشی زائران جمعه آغاز می‌شود، گفت: برای آشنائی حجاج دو همایش متمرکز درمرکز استان باحضور کلیه زئران خانه خدا و ۱۰ کلاس آموزشی توسط مدیران و روحانیان کاروان‌ها در شهرستان‌ها برگزار می‌شود .

مدیرکل حج و زیارت یزد افزود: برای اعزام به حج پایین‌ترین قیمت ۱۱ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان و بالاترین قیمت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده که تفاوت قیمت ناشی از کیفیت خدمات و هتل است .

شریفی در ادامه با بیان این که اعزام زائران استان یزد به سرزمین وحی مدینه قبل است، خاطرنشان‌کرد: امسال دو هزار و ۲۷۰ نفر یزدی در قالب ۱۶ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند .

این مقام مسئول در پایان تأیید کرد: طبق توافق به عمل آمده میان سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و کشور عربستان، امسال حدود ۸۶ هزار زائر ایرانی به تدریج از مرداد عازم حج تمتع هستند