کناره گیری یکی از کاندیداهای انتخاباتی به نفع لیست “میبد دوست داشتنی”

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا حسینی زاده یکی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر میبد با صدور بیانیه ای انصراف خود را از ادامه حضور در این رقابتها در حمایت از لیست میبد دوست داشتنی اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا حسینی زاده یکی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر میبد با صدور بیانیه ای انصراف خود را از ادامه حضور در این رقابتها در حمایت از لیست میبد دوست داشتنی اعلام کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا (نساء / ۵۸ )
همانا خداوند به شما امر می کند که امانتها را به اهلش بسپارید.

حضور باکرامت برادران و خواهران ایمانی در شهرستان میبد

باسلام و عرض ادب و احترام و تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به شما امت شهید پرور و ولایتمدار شهرستان میبد

انقلاب اسلامی ایران میراث گرانقدر امام خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه و خون هزاران شهید گلگون کفنی است که مهمترین سفارش آنها در وصیتنامه هایشان حفظ و پشتیبانی از ولایت فقیه و اصل نظام ولایی انقلاب بوده است.

همانگونه که مستحضرید در پایان این هفته یکی از مهم ترین انتخابات سرنوشت ساز در انقلاب ایران اسلامی برگزار خواهد شد که طبق فرمایش امام و رهبر عزیزمان حضور حداکثری امت بیدار و همیشه در صحنه، باعث اعتلای کشور و نا امیدی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب خواهد بود.

اینجانب با توجه به عملکرد ضعیف شورای اسلامی شهر میبد در چهار سال گذشته که با سیاسی کاری، سه مرتبه اقدام به تعیین شهردار جدید نموده و کار مردم را بازیچه سیاسی بازی های باندی و جناحی نمودند (که بر همگان روشن و مبرهن است) از چند ماه قبل تصمیم به نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهر میبد گرفتم و بنای خدمت به مردم و تلاش صادقانه در جهت اعتلای شهر را داشتم.

با توجه به کثرت ثبت نام کنندگان در این دوره از انتخابات شورا و نیز اعلام آمادگی تعداد زیادی از متخصصین با تجربه و متعهد، برای خدمت به مردم و هم چنین سفارش امیر المومنین مولی علی علیه السلام که می فرمایند :
مَنْ تَقَدَّمَ عَلَی قَوْمٍ وَ هُوَ یَرَی فِیهِمْ مَنْ هُوَ أَفْضَلَ فَقَدْ خَانَ اللهَ وَ رَسُولَهُ وَ المُؤمِنینَ»:
هرکس خود را در جامعه بر دیگران مقدم بدارد درحالی که بداند افراد لایق تر از او هستند، قطعا او به خدا و پیامبر صلی الله علیه و اله و سلم و مؤمنان خیانت کرده است.
و باتوجه به اینکه تعداد قابل توجهی از نامزدهای محترم برای خدمت متعهدانه به مردم  از بنده  باتجربه تر و متخصص تر هستند ، ضمن اعلام حمایت از لیست «میبد دوست داشتنی»
که افرادی متخصص و متعهد و باتجربه کافی را برای خدمت به مردم معرفی می نماید، از نامزدی انتخابات شورای اسلامی شهر میبد در این دوره انصراف می دهم و برای همه همشهریان عزیزم سعادت و خوشبختی و عاقبت بخیری از خداوند منان مسئلت می نمایم.

ﻭَﻣَﺎ ﺗَﻮْﻓِﻴﻘِﻲ ﺇِﻟَّﺎ ﺑِﺎﻟﻠَّﻪِ ﻋَﻠَﻴْﻪِ ﺗَﻮَﻛَّﻠْﺖُ ﻭَﺇِﻟَﻴْﻪِ ﺃُﻧِﻴﺐُ

سیدمحمدرضا حسینی زاده
یکشنبه ۱۳۹۶/۲/۲۴