زورخانه بشنیغان افتتاح شد

 مراسم افتتاح زورخانه پهلوانی بشنیغان میبد همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور محمد رضا طالقانی، پیشکسوتان ورزش پهلوانی، مسئولین و اقشار مختلف مردم و با هنر نمایی گروه ۱۱۰ پهلوانی استان اصفهان و نوای گرم مرشد حاج علی صادقی برگزار شد. به گزارش میبدخبر؛ سعید طیبی مدیر زورخانه در رابطه […]

 مراسم افتتاح زورخانه پهلوانی بشنیغان میبد همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور محمد رضا طالقانی، پیشکسوتان ورزش پهلوانی، مسئولین و اقشار مختلف مردم و با هنر نمایی گروه ۱۱۰ پهلوانی استان اصفهان و نوای گرم مرشد حاج علی صادقی برگزار شد.

به گزارش میبدخبر؛ سعید طیبی مدیر زورخانه در رابطه با پروژه احداث زورخانه در محله بشنیغان میبد بیان داشت: با توجه به اهتمام اداره اوقاف شهرستان برای ایجاد مجموعه های فرهنگی و ورزشی در کنار اماکن متبرکه برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان زمین این مجموعه با متراژ ۵۰۰ متر مربع واگذار شد.

وی در ادامه افزود: در ۲۲ بهمن سال ۹۱ زمین واگذاری مسطح و آماده سازی شد و کلنگ احداث مجموعه زمین زده شد که در این راه خانواده محترم شهدا، خانواده هایی که فرزندانش را ازدست داده بودند و یکی از شرکتهای تولیدی شهرستان کمکهای مؤثری را برای به سرانجام رسیدن این پروژه کردند تا اینکه این پروژه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

طیبی در باره مجموعه اظهار داشت: این مجموعه در ۷ واحد فرهنگی، ورزشی و تجاری طراحی و تکمیل شده است که بعد از مراسم افتتاحیه برنامه ها و فعالیتهای ورزشی با طراحی فرم و عضوگیری آغاز می شود و ان شاالله با وجود پتانسیل خوب محله بشنیغان که ۴ مرشد و ۲ مربی دارد از پایه کار ورزش پهلوانی و باشتانی را با نوجوانان و جوانان آغاز و ادامه می دهیم.

سعید طیبی در پایان با اشاره به اینکه این مجموعه هنوز نزدیک به ۲۰۰میلیون تومان بدهی دارد ضمن تقدیر از همکاری مسئولین تقاضا داشت: مسئولین توجه و حمایت بیشتری را نسبت به این ورزش پهلوانی و باستانی که پرورش دهنده صفات نیک در جوانان می شود داشته باشند تا ما هم بتوانیم گامی در تربیت جسمی و اخلاقی ن.جوانان و جوانان شهر داشته باشیم.

DSC_0454 (Copy)-6.JPG