برگزاری دوازدهمین یادواره شهدای دانشجو

دوازدهمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان میبد و اربعین شهید گمنام  دانشگاه با عنوان« ترنم خاطره » در معراج الشهدا و مسجد امام حسین (علیه السلام) دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ علی کلانتری، رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبد در سخنان خود با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، […]

دوازدهمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان میبد و اربعین شهید گمنام  دانشگاه با عنوان« ترنم خاطره » در معراج الشهدا و مسجد امام حسین (علیه السلام) دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ علی کلانتری، رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبد در سخنان خود با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، شهید را موثر در وجود دانست و بیان کرد: برخی از صفات خداوند به شهدا داده شده است و امیدواریم که نسل سوم ما که دوران ایثار و شهادت را آنگونه که باید لمس نکرده اند بتوانند از آثار و برکات شهدای گمنام بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: شهدا هم در زمان خود و هم زمانی که ما متاسفانه بخاطر ابزارهای فرهنگی مخرب غرب از آرمان های شهدا دور ماندیم آنها کار خودشان را انجام دادند و در هر موقعی که لازم بود در جامعه حضور پیدا کردند و با وجود عطر آگین خود فضای معنوی جامعه را تقویت کردند.