قرعه کشی هفتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد

مراسم قرعه کشی هفتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد با حضور ۱۲ تیم از واحدهای تولید کاشی و سرامیک در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان برگزار شد. به گزارش میبد خبر به نقل از روابط عمومی اداره تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی میبد، سید احمد علائی، رئیس این اداره در ابتدای […]

مراسم قرعه کشی هفتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد با حضور ۱۲ تیم از واحدهای تولید کاشی و سرامیک در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میبد خبر به نقل از روابط عمومی اداره تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی میبد، سید احمد علائی، رئیس این اداره در ابتدای مراسم ضمن تبریک هفته کارگر اظهار داشت: مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران میبد، هفتمین دوره مسابقات جام کارگران را با هدف گسترش فرهنگ ورزش و ارتقاء روحیه نشاط و سرزندگی در بین کارگران شهرستان برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرایی شدن تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده از سال ۹۴ در این شهرستان تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده کلیه هزینه های این دوره از مسابقات از محل عوارض فروش مالیات بر ارزش افزوده به واحدهای تولیدی شرکت کننده در این دوره از مسابقات استرداد خواهد شد.

علائی افزود: بر اساس برنامه زمان بندی صورت گرفته، رقابت های فوتسال جام کارگران از روز دوشنبه مورخ ۱۱/۲/۹۶، همزمان با روز جهانی کارگر از ساعت ۱۷ در مجموعه ورزشی کارگران میبد آغاز و با برگزاری مسابقات در سه گروه چهار تیمی، نهایتا در روز دوشنبه مورخ ۲۵/۲/۹۶ با تعیین تیم قهرمان، به کار خود پایان خواهد داد.

وی با اشاره به حضور ۱۲ تیم در این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد: تمامی مقررات فدراسیون فوتبال در این دوره از رقابت ها حاکم خواهد بود و امیدواریم با رعایت همه جانبه این قوانین همچون سال های گذشته از سوی تیم ها، شاهد رشد روزافزون سطح برگزاری رقابت های ورزشی در بین کارگران شهرستان باشیم.

گفتنی است: بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در این مراسم، تیم ها در ۳ گروه ۴ تیمی به رقابت خواهند پرداخت که گروه اول شامل تیم های کاشی خیام، یاقوت، کیمیاسرام و کاشی درساسرام، گروه دوم شامل تیم های کاشی ارچین، نوآوران، رباط و کاشی مریم و گروه سوم نیز شامل تیم های کاشی باستان، صدراسرام، کاشی احسان و کاشی عمارت می باشد.