آماده سازی حمام سنتی روستای حسن آباد میبد

بخشداربفروئیه در نشست بررسی طرح جامع حمام سنتی روستای حسن آباد و احیاء و بهسازی آن را یکی از طرح های گردشگری در این حوزه  اعلام کرد . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ اسماعیلی گفت:حمام سنتی حسن آباد در فضایی به مساحت بیش ازهزارمتر مربع واقع شده است که قرار است با مشارکت بخشداری […]

بخشداربفروئیه در نشست بررسی طرح جامع حمام سنتی روستای حسن آباد و احیاء و بهسازی آن را یکی از طرح های گردشگری در این حوزه  اعلام کرد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ اسماعیلی گفت:حمام سنتی حسن آباد در فضایی به مساحت بیش ازهزارمتر مربع واقع شده است که قرار است با مشارکت بخشداری ،دهیاری ،بخش خصوصی و خیری به یک محل اکوتوریست حمام درمانی به مدرنترین حمام های سنتی درسطح کشور تبدیل شود .

بخشداربفروئیه افزود:برای احیاء وبازسازی این حمام سنتی ۹۰۰ میلیون تومان برآورد شده است که درصورت تامین مالی تا پایان سال ۹۶ ،این پروژه به پایان خواهد رسید .

اسماعیلی طراحی و نصب المان در میدان گندم حسن آباد با بهره گیری از ظرفیت های این روستا،آماده سازی بوکن های دست کن رودخانه بیدار روستای مزرعه بیده و دیوارچینی صخره نوردی این مجموعه را از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش برشمرد.

حمام سنتی روستای حسن آباد با شماره ۲۱۷۱۲درتاریخ ۷/۱۲/۱۳۸۶ درفهرست آثار ملی به ثبت رسیده است