۱۹طرح مخابراتی در میبد به بهره برداری رسید

در نخستین روز از سال جدید، ۱۹ پروژه مخابراتی شهرستان میبد با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میر محمدی استاندار یزد، دکتر دهقانی نماینده مردم شهرستانهای میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، مقوم مدیر مخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولان استانی و محلی مخابرات یزد در مرکز تلفن سلمان فارسی […]

در نخستین روز از سال جدید، ۱۹ پروژه مخابراتی شهرستان میبد با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میر محمدی استاندار یزد، دکتر دهقانی نماینده مردم شهرستانهای میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، مقوم مدیر مخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولان استانی و محلی مخابرات یزد در مرکز تلفن سلمان فارسی میبد به بهره برداری رسید.

به گزارش میبدخبر؛ در این مراسم “مقوم”، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، گزارش مبسوطی از عملکرد مخابرات منطقه یزد در استان و پروژه های قابل افتتاح شهرستان میبد پرداخت.
دکتر واعظی نیز در این افتتاح، ضمن تبریک عید نوروز به حاضران، بسترهای مخابراتی ایجاد شده استان یزد را خوب ارزیابی کرد و از تمامی دست اندرکاران عرصه ارتباطات استان یزد تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” اظهار امیدواری کرد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بتواند در تحقق این شعار گام موثری در کشور بردارد.
در این افتتاح  پروژه های تاسیس و توسعه سوئیچ و کافو نوری به میزان هفت هزار و ۸۶ پورت، اجرا و بهسازی مسیر فیبر نوری، اجرای فیبر نوری جهت سایتBTS و افزایش ظرفیت پهنای باند کافونوریهای میبد با هزینه ای بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
همچنین تاسیس سایت تلفن همراه ۳G و ۴G و جایگزین سایت ۲G، تاسیس و توسعه ی تجهیزات اینترنت پرسرعت و سویئچ دیتا از دیگر پروژه های مهم مورد بهره برداری در این مراسم بود.

در انتهای مراسم نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد امام حسین (ع) بارجین اقامه شد.