غرس ۵۰۰ اصله نهال زیتون در پادگان نبی اکرم میبد

درآستانه بهار و همزمان با هفته درخت کاری ۵۰۰ اصله نهال زیتون به یاد سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان میبد با حضور فرماندار این شهرستان در پادگان نبی اکرم صلوات الله علیه غرس شد . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار میبد گفت :ایجاد فضای سبز و غرس درخت های باثمر درامکان عمومی و […]

درآستانه بهار و همزمان با هفته درخت کاری ۵۰۰ اصله نهال زیتون به یاد سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان میبد با حضور فرماندار این شهرستان در پادگان نبی اکرم صلوات الله علیه غرس شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار میبد گفت :ایجاد فضای سبز و غرس درخت های باثمر درامکان عمومی و مراکز در تقویت روحیه ونشاط کارکنان مفید است .

حسین فلاح افزود:اهمیت به کاشت درخت درفرهنگ و تاریخ ما ایرانیان نهفته است و از قدیم غرس نهال و ایجاد باغات و کشاورزی حتی در کویر که آب را از صدها متر و از سفره های زیرزمینی و قنات بیرون می آوردند مایه رونق و امید به زندگی بود .

وی گفت :حیات بشر به آب و درخت بستگی دارد بنابراین باید فرهنگ توجه به فضای سبز و حفظ آن را به نسل نوجوان و جوان خود یاد دهیم .

حجت الاسلام کریم بیکی نماینده ولی فقیه در پادگان نبی اکرم میبد هم گفت :هرکس نهال زیتون را به یاد شهیدی که می شناسدغرس کند .

وی افزود:این نهال ها بعد از رشد به یاد شهدای شهرستان پلاک گذاری خواهند شد