کارگاه آموزش نماز در میبد برگزار شد

کارگاه آموزش نماز ویژه نونهالان مراکز پیش‌دبستانی سفیران بهشت و نورالسماء یزد، ۱۵ اسفندماه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور استان های ستاد اقامه نماز در گزارشی حجت‌الاسلام والمسلمین صباغی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی حضرت معصومه(س) میبد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: کارگاه آموزش نماز ویژه […]

کارگاه آموزش نماز ویژه نونهالان مراکز پیش‌دبستانی سفیران بهشت و نورالسماء یزد، ۱۵ اسفندماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور استان های ستاد اقامه نماز در گزارشی حجت‌الاسلام والمسلمین صباغی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی حضرت معصومه(س) میبد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: کارگاه آموزش نماز ویژه دانش‌آموزان مراکز پیش‌دبستانی سفیران بهشت و نورالسماء شهرستان میبد یزد، ۱۵ اسفندماه برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه مراسم فوق با اجرای حجت‌الاسلام مسلم زارع، پژوهشگر قرآنی انجام گرفت، ادامه داد: دانش‌آموزان طی این کارگاه میهمان امامزاده میرشمس‌الحق(ع) بودند تا علاوه بر آشنایی با فضائل نماز اول وقت، انها را با برتری نماز جماعت بر نماز فردی آشنا کنند.
صباغی اضافه کرد: همچنین طی این کارگاه به بیان داستان‌هایی از زندگی اهل‌ بیت(ع) و اجرای مسابقه انجام گرفت. از دیگر بخش‌های این کارگاه یک روزه اقامه نماز جماعت با دانش‌آموزان به صورت نمادین جهت آشنایی آنها بود.
وی تصریح کرد: پایان بخش این برنامه هم‌خوانی سرود نماز و اهدای جوایز به دانش‌آموزان نونهال بود.
یادآور می‌شود، مراکز پیش‌دبستانی سفیران بهشت و نورالسماء وابسته به مؤسسه فرهنگی حضرت معصومه(س) شهرستان میبد است.
در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است که به مناسبت هفته درختکاری، دانش‌آموزان این مراکز پیش‌دبستانی اقدام به کاشت نهال در فضای سبز امامزاده میر شمس‌الحق(ع) کردند و سپس سرودی با موضوع درخت را همخوانی کردند.