دانشگاه حایری میبد، آماده ی استقبال از شهید گمنام

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه میبد گفت: پس از سال‌ها تلاش و پیگیری مسئولان و طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی های انجام شده، شهیدی از تبار گمنامی، همزمان با ایام فاطمیه دوم طی مراسم باشکوهی در دانشگاه به خاک سپرده می‌شود. به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، کاظم محبی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه میبد […]

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه میبد گفت: پس از سال‌ها تلاش و پیگیری مسئولان و طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی های انجام شده، شهیدی از تبار گمنامی، همزمان با ایام فاطمیه دوم طی مراسم باشکوهی در دانشگاه به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، کاظم محبی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه میبد گفت: برنامه‌های این تشکل در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) را تشریح کرد.

محبی با اشاره به فضاسازی و سیاه پوش کردن دانشگاه توسط دانشجویان بسیجی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی و برگزاری جلسات عزاداری و روضه خوانی از جمله برنامه های بسیج دانشجویی در این ایام است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه میبد اظهار داشت: به لطف خدا پس از سال ها تلاش و پیگیری مسئولان، توفیق خادمی شهدای گرانقدر و گلگون کفن نظام اسلامی نصیب دانشگاه آیت الله حائری میبد و اساتید، دانشجویان و کارمندان آن شده و طبق هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده با عنایات ائمه طاهرین، شهیدی از تبار گمنامی همزمان با ایام فاطمیه دوم طی مراسم باشکوهی در دانشگاه به خاک سپرده می شود که تصمیمات گرفته شده در کمیته استقبال و تکریم و تدفین شهید گمنام، فضا سازی دانشگاه و انجام برنامه های فرهنگی بر عهده بسیج دانشجویی خواهد بود.