وعده جدید فلاح: سیما و منظر شهری جدید میبد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : فلاح معاون فرماندار در باره این تصمیم اظهار داشت : طی جلسه ای در محل فرمانداری که با حضور نخبگان و اعضای ادارات مربوطه دعوت شده بودند در خصوص برنامه ریزی جهت اجرایی کردن استراتژیها و رفع آسیبهایی که در مجموعه سیما ومنظر شهری هست مطرح و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : فلاح معاون فرماندار در باره این تصمیم اظهار داشت : طی جلسه ای در محل فرمانداری که با حضور نخبگان و اعضای ادارات مربوطه دعوت شده بودند در خصوص برنامه ریزی جهت اجرایی کردن استراتژیها و رفع آسیبهایی که در مجموعه سیما ومنظر شهری هست مطرح و در این زمینه بحث و تبادل نظر شد . 

فلاح تصریح کرد : استراتژی اصلی این مجموعه در قالب ۱۰ برنامه اصلی که این مورد استراتژی هشتم شهرستان می باشد و با ۱۰تیتر در راستای حذف توسعه نامتوازن و ناپایدار شهری و رسیدن به سیمای منظر مطلوب شهری است مشخص شده . مقرر گردیده در جلسه بعدی اعضاء با ارائه نیازمندیها و پیشنهادات در مناطق پائین دست در برنامه حاصل از خروجی روستاها ، شهرها در نهایت در این کمیته با هم  متصل و به یک ترکیب مناسبی  از تعداد پروژه های  مرتبط با هم در شهرستان برسیم .

در آینده نیز پروژه ها و اعطای بودجه ها طبق لیست درخواستها و نیازی که در این مجموعه همگن شده و با هدف دوختن شهر و روستاها تعریف و دنبال می شود .

وی یادآور شد : اصلی ترین بخش زندگی شهری در دانه بندی شهری اتفاق می افتد که در این کمیته به عنوان استراتژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 وی ادامه داد :  میبد از جسم و روح تشکیل شده که جسم آن دانه بندی و بافت کالبدی شهر است که در این کمیته اهداف  و استراتژیهای ساماندهی بافت شهر برنامه ریزی می شود .