درخشش دانشجویان میبدی در فعالیت های قرآنی

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، پایان نامه دو نفر از دانشجویان دانشکده علوم قرآنی میبد در فعالیت های پژوهشی _قرآنی استان یزد برتر شد. زهرا ملک قاسمی با نگارش پایان نامه «معناشناسی واژه رزق در قرآن» با رویکرد تحلیل متنی با کسب رتبه اول و پریسا حکیمی با نگارش پایان نامه «طراحی […]

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، پایان نامه دو نفر از دانشجویان دانشکده علوم قرآنی میبد در فعالیت های پژوهشی _قرآنی استان یزد برتر شد.
زهرا ملک قاسمی با نگارش پایان نامه «معناشناسی واژه رزق در قرآن» با رویکرد تحلیل متنی با کسب رتبه اول و پریسا حکیمی با نگارش پایان نامه «طراحی آموزشی شیوه های کنترل خشم با رویکرد اسلامی و اثر بخشی آن در کنترل خشم» با کسب رتبه دوم در فعالیت های پژوهشی _ قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد معرفی شدند.
این برنامه پژوهشی به منظور حمایت از پایان نامه ها و مقالات با محور قرآن و عترت در استان یزد از طرف اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی میبد کسب این رتبه علمی را به این پژوهشگران گرامی تبریک و تهیت عرض می کنند.