کشف ۱۳۵ کیلو تریاک و حشیش در میبد

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از کشف یکصدو سی و پنچ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر ازنوع تریاک و حشیش در این شهرستان خبرداد . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدمحمدطاهر موسوی با بیان اینکه این محموله از دوکامیون عبوری کشف شد افزود:ماموران مبارزه با مواد مخدر میبد دو روز پیش درحین گشت […]

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از کشف یکصدو سی و پنچ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر ازنوع تریاک و حشیش در این شهرستان خبرداد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدمحمدطاهر موسوی با بیان اینکه این محموله از دوکامیون عبوری کشف شد افزود:ماموران مبارزه با مواد مخدر میبد دو روز پیش درحین گشت زنی به دو کامیون عبوری در کمربندغربی مشکوک و پس از انجام کارعملیاتی و اطلاعاتی موفق به کشف این محموله شدند .

وی ارزش این محموله را ۲۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت :این محموله در ظرفهای ذورت بسته بندی شده بود و درپی این پرونده ۴ نفر که غیربومی بودنددستگیر و به مقامات قضایی استان تحویل داده شدندکشف ۱۳۵ کیلو تریاک و حشیش در میبد.

موسوی اشاره کرد :پارسال همین موقع ،افرادی که سعی در ایجاد رعب و وحشت درمیبد بودند دستگیرشدند و امسال هم همزمان با ایام الله دهه فجر این مقدار مواد مخدرکشف شد که نشانده دست یابی نیروی انتظامی به اطلاعات فوق سری و هوشمندی آنهاست .

فرماندار میبد صبح امروز با حضور در کلانتری مرکزی از هوشمندی نیروی انتظامی و ماموران مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد .

حسین فلاح افزود:کشف چنین محموله ایی که با مهارت و تخصص بسته بندی شده باشد بسیار ارزشمند است و توانایی و اقتدار نیروهای انتظامی را نشان می دهد .

715690_297