پست جدید شهردار اسبق میبد

طی حکمی از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استان تهران، مهندس محمدحسین هدایی -شهردار اسبق میبد- به سمت معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استان تهران منصوب شد. در این حکم که به امضای حسن کریمی معاون هماهنگی امور عمرانی استان تهران رسیده خطاب به مهندس هدایی آمده است: بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم […]

طی حکمی از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استان تهران، مهندس محمدحسین هدایی -شهردار اسبق میبد- به سمت معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استان تهران منصوب شد.
در این حکم که به امضای حسن کریمی معاون هماهنگی امور عمرانی استان تهران رسیده خطاب به مهندس هدایی آمده است: بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراها جنابعالی به سمت معاون دفتر امور شهری وشوراهای استان تهران منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و به کار گیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق وموید باشید.
گفتنی است سوم خرداد سال گذشته اعضای شورای اسلامی شهر میبد، محمد حسین هدایی را استیضاح و از سمت شهردار میبد برکنار کردند.