قوه قضاییه : استفاده از فیس بوک جرم است

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اعلام کرد: سرقت، ایجاد ضرب و جرح عمدی، صدمه بدنی و توهین به اشخاص بیشترین درصد پرونده های دادگستری کشور را به خود اختصاص داده است.  به گزارش فرهنگ نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری در نشست خبری با اشاره به اینکه امسال با افزایش پنج […]

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اعلام کرد: سرقت، ایجاد ضرب و جرح عمدی، صدمه بدنی و توهین به اشخاص بیشترین درصد پرونده های دادگستری کشور را به خود اختصاص داده است.

 به گزارش فرهنگ نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری در نشست خبری با اشاره به اینکه امسال با افزایش پنج درصدی پرونده ها مواجه بوده ایم، گفت: دادگستری ها موفق شدند تا ۱۰۰ درصد پرونده ها را رسیدگی کنند.

عضو شورای عالی فضای مجازی، درباره فیلتر شدن فیس بوک به خبرنگاران گفت: استفاده از فیس بوک جرم است، اما استفاده از VPN جرم نیست.

حجت الاسلام شهریاری افزود: جوان ها باید بدانند که شبکه های اجتماعی هم فرصت است و هم تهدید، اما نمی توان یک سویه فقط به فرصت فکر کرد؛ چرا که اطلاعات ملی از این طریق در اختیار شبکه های نظام سلطه قرار می گیرد و این در حالی است که ما در جنگ نرم هستیم.