اولین همایش استانی تعزیه در میبد برگزار می شود

‪ علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت هفته قرآن و عترت اولین همایش استانی تعزیه برگزار می شود. غیاثی ندوشن آخرین مهلت ارسال آثار را ٣٠دی ماه سالجاری اعلام کرد و افزود: این همایش در شهرستان میبد برپا خواهد شد. وی در خصوص شرایط شرکت در این همایش […]

‪ علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت هفته قرآن و عترت اولین همایش استانی تعزیه برگزار می شود.
غیاثی ندوشن آخرین مهلت ارسال آثار را ٣٠دی ماه سالجاری اعلام کرد و افزود: این همایش در شهرستان میبد برپا خواهد شد. وی در خصوص شرایط شرکت در این همایش گفت: آثار تولید شده باید با موضوعات همایش همخوانی داشته باشد.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد سرپرست گروه و اعضای شرکت کننده در تعزیه نیز باید مشخص باشند. وی اعلام نتایج را ١۵ بهمن ماه و زمان برگزاری اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان را ٢۵ بهمن ماه سالجاری اعلام کرد.
غیاثی ندوشن در خصوص نحوه ارسال آثار تصریح کرد: آثار باید در قالب لوح فشرده به دبیرخانه همایش که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد مستقر است ارسال شود.
یادآور می شود هفته قرآن و عترت در٣٣رشته هنری پژوهشی فرهنگی و قرآنی دوم الی هشتم بهمن ماه سالجاری در استان یزد برگزار خواهد شد.