جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان میبد برگزار شد

پنجمین یادواره سرداران و ۴۵۰ شهید شهرستان میبد اسفند ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محل مصلی ایت الله اعرافی برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، این جلسه که با ریاست معاون فرماندار و دبیری ناحیه مقاومت بسیج میبد و با حضور مسئولین و دبیران […]

پنجمین یادواره سرداران و ۴۵۰ شهید شهرستان میبد اسفند ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محل مصلی ایت الله اعرافی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، این جلسه که با ریاست معاون فرماندار و دبیری ناحیه مقاومت بسیج میبد و با حضور مسئولین و دبیران کمیته های ۸ گانه و دیگر مسئولین شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مصوبات کمیته های ۸ گانه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید کمیته ها نسبت به زمانبندی و اجرایی نمودن مصوبات جلسات تخصصی تشکیل و نتیجه را در جلسه پنجمن ستاد که دو هفته اینده برگزار خواهد شد ارائه نمایند.

همچنین در این جلسه پیشنهاداتی در خصوص سخنرانان و برنامه های اجرایی در جلاسیه اصلی مورد بررسی قرار گرفت .

سید محسن فلاح معاون فرماندار با تشکر از برنامه های خوب واثر بخشی که در کمیته ها مصوب گردیده خواستار پیگیری و کیفیت بخشی برنامه و اطلاع رسانی مناسب به قشر مخاطب گردید.

سرهنگ فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد ضمن تشکر از تلاش و همت تمامی مسولین کمیته ها و دبیران ،متذکر گردید که اصل یادواره و برنامه های جنبی ان با حضور خانواده شهدا ، مردم ، گروههای فرهنگی و اجتماعی و هیات مذهبی به ویژه جوانان شهرستان شکل میگیرد و از انها خواست در اجرای برنامه های مقدماتی و اصلی از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده گردد.

پنجمین یادواره سرداران و ۴۵۰ شهید شهرستان میبد صبح پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محل مصلی ایت الله اعرافی برگزار خواهد شد