پیام آیت‌الله اعرافی به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج ، آیت الله اعرافی در پیامی ضمن گرامیداشت این  هفته ، از این نهاد نام آور و بسیجیان سرافراز و جوانان پاک و پرشور تجلیل کرد. به گزارش میبد آدینه  ، متن پیام ایشان به این شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم هفته مبارک بسیج را گرامی می دارم و […]

به مناسبت هفته بسیج ، آیت الله اعرافی در پیامی ضمن گرامیداشت این  هفته ، از این نهاد نام آور و بسیجیان سرافراز و جوانان پاک و پرشور تجلیل کرد.

به گزارش میبد آدینه  ، متن پیام ایشان به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته مبارک بسیج را گرامی می دارم و بر روان پاک امام بسیجیان و شهیدان سرافراز درود می فرستم و ایثار و اخلاص و مجاهدت ایثارگران و جانبازان و آزادگان و رزمندگان و خانواده های گرامی آنان را می ستایم و ارج می نهم.

بسیج عزیز مدرسه عشق و دانشگاه ایمان و پایگاه جهاد و جایگاه خدمت است و انتساب به آن افتخار دارد، بسیج درخت پاک و تناوری است که در مقاطع حساس کشور میوه های شیرین ببار آورده است و در دفاع مقدس درکنار نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش و سپاه افتخارات کم نظیر آفریده است و در موقعیت های حساس کشور از مخاطرات دشوار رهانیده است.

از این رو ، این نهاد نام آور و بسیجیان سرافراز و جوانان پاک و پرشور را باید قدر دانست و ارج نهاد

هفته بسیج فرصت خوبی برای تجلیل از این نهاد و نیز اهتمام به اعتلا و رشد کامل و جامع آن است ، تجربه گرانقدر بسیج نشان می دهد که جوانان و نوجوانان ما و بسیجیان عزیز می توانند در عرصه های علمی و فناوری و مدیریتی و حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی نقشی فعال ایفا نمایند و خوش بدرخشند و فرهنگ متعالی بسیج می تواند در دانش و صنعت و در محیط های دانشگاهی و آموزشی و صنعتی و اداری و در گره گشایی از آسیب ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی ،شگفتی بیافریند.

اینک تجربه کامیاب و معجزه آسای بسیج و یادگار امام و دفاع مقدس در عرصه جهانی و بین المللی نیز موج آفرین و الهام بخش است ، این تجربه را باید پاس داشت و با تعمیق و تقویت مبانی معرفتی و جاذبه های اخلاقی و ارتباطات انسانی و بصیرت سیاسی و ولایت مداری و گسترش دامنه فعالیتی آن ،بر شکوه و اقتدار و جذابیت آن افزود.

از همه مسوولان و دست اندرکاران ارجمند و بسیجیان غیرت مند سپاس گزارم و توفیق آنان را در خدمت به اسلام و انقلاب و نظام و مردم عزیز با پیروی از مقام والای رهبری معظم خواهانم .

اعرافى

۳۰- آبان- ۱۳۹۲