نیاز میبد به متقاضیان بیشتر برای انجام سرشماری

قائم مقام اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ استان یزد، میزان ثبت نام متقاضیان مشارکت در اجرای سرشماری را اعلام کرد. به گزارش ایسنا – منطقه یزد، “محمد حمید فخرالدین” صبح امروز با بیان این موضوع در نشست معاونان فرمانداران و معاونان فنی و آموزشی سرشماری شهرستان‌ها در محل سازمان برنامه و بودجه استان، […]

قائم مقام اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ استان یزد، میزان ثبت نام متقاضیان مشارکت در اجرای سرشماری را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، “محمد حمید فخرالدین” صبح امروز با بیان این موضوع در نشست معاونان فرمانداران و معاونان فنی و آموزشی سرشماری شهرستان‌ها در محل سازمان برنامه و بودجه استان، تصریح کرد: استان در مرحله مراجعه حضوری سرشماری که از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود، نیازمند حدود ۳۲۰ مامور است که از جمع متقاضیان انتخاب خواهند شد.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۴۲۰ نفر در سامانه ثبت‌نام از متقاضیان ثبت‌نام کرده‌اند و روند ثبت نام ادامه دارد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان، تصریح کرد: شهرستان یزد برای سرشماری نیازمند بالغ بر ۱۸۰ مامور آمارگیر است که در حال حاضر نیاز به ثبت‌نام نیروهای بیشتری در این رابطه وجود دارد.

وی گفت: علاوه بر آن نیاز به ثبت‌نام بیشتر متقاضیان در شهرستان‌های اردکان و میبد وجود دارد.

فخرالدین با بیان این که لینک سامانه ثبت‌نام از متقاضیان در سایت این سازمان به نشانی yazd.mporg.ir قرار دارد، از متقاضیان دعوت کرد تا در اجرای این طرح بزرگ ملی مشارکت کنند.

این مقام مسئول، متوسط ضریب پوشش اینترنت را در کشور ۴۵ درصد عنوان کرد و گفت: این انتظار وجود دارد تا با همکاری دستگاه‎‎های اجرایی و همچنین مشارکت مردم، این میزان نیز در تکمیل پرسشنامه‌ها به صورت اینترنتی محقق شود.

فخرالدین در پایان نیز یاداور شد: هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ از سوم تا ۲۴ مهرماه به صورت اینترنتی ماموران برگزار خواهد شد.