دانش آموزان باغیرت اهوازی جوایز خارجی خود را پس دادند!

به گزارش سرویس استان‌های حلقه وصل، نه نفر از دانش آموزان دبستان استعدادهای ناب صالحین اهواز که در مسابقات علمی کشوری که در مقاطع تحصیلی خود رتبه های تک رقمی کسب نموده بودند پس از مشاهده جوایز خود که یک کیف شامل لوازم تحریر خارجی بود، از دریافت آن خودداری نمودند. محمد مهدی شکیبایی یکی […]

به گزارش سرویس استان‌های حلقه وصل، نه نفر از دانش آموزان دبستان استعدادهای ناب صالحین اهواز که در مسابقات علمی کشوری که در مقاطع تحصیلی خود رتبه های تک رقمی کسب نموده بودند پس از مشاهده جوایز خود که یک کیف شامل لوازم تحریر خارجی بود، از دریافت آن خودداری نمودند.

183169256

محمد مهدی شکیبایی یکی از این دانش آموزان برگزیده گفت: ما دانش آموزان کشور بزرگ و قدرتمند ایران هستیم و الان که به کمک خداوند در مسابقات علمی رتبه کسب نموده ایم بسیار ناراحت شدیم که جوایز ما لوازم تحریر ساخت کشور چین باشد چرا که تا زمانی که در کشورما این محصولات تولید و ساخته می شود درست نیست ما بخواهیم از لوازم خارجی استفاده کنیم.

وی افزود: از همه مهمتر اینکه چند روز گذشته رهبرمان گفته‌اند تا وسایل ساخت خودمان داریم نباید از خارجی آن استفاده کنیم و امیدوارم همه بچه‌های با غیرت ایرانی از کیف و کفش و تمام وسایل ایرانی استفاده کنند تا بتوانیم روز به روز اقتصاد کشورمان را بهتر کنیم.

گفتنی است مدیر این آموزشگاه پس از اطلاع از این تصمیم درست و انقلابی دانش آموزان به تمام آنها جوایزی با بسته های لوازم تحریر و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی  اهدا نمود.

دبستان استعدادهای ناب صالحین اهواز توسط مرکز فرهنگی تربیتی عصر ظهور مدیریت می شود.