چهار توصیه جالب شهید محسنی‌فر به ملت ایران

این وصیت نامه هایی که این عزیزان می نویسند مطالعه کنید، پنجاه سال عبادت کردید و خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیت نامه ها را بگیرید و مطالعه کنید و فکر کنید

محمد حسین بهارستانی

“زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست”

این جمله حضرت آقا، ما را متوجه‌ی این نکته می کند که چکار کنیم تا یاد شهدا و هدف شهدا درمیان طوفان تبلیغات دشمن گم نشود؟! و جامعه در مسیر شهدا و هدف ایشان قرار بگیرد و گام بردارد؟ بی شک یکی از  راه های زنده نگهداشتن یاد و هدف شهدا، مربوط به وصیت نامه خود شهیدان است، که با قلم خود وظیفه سنگینی بر دوشِ دولت و ملت ایران قرار داده‌اند، کما اینکه امام عزیز اهمیت این پیام ها و توصیه ها را چنین بیان می کند:

این وصیت نامه هایی که این عزیزان می نویسند مطالعه کنید، پنجاه سال عبادت کردید و خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیت نامه ها را بگیرید و مطالعه کنید و فکر کنید !!!

1

در این راستا شهید رضا محسنی فر به دولت وملت ایران این طور می نویسد:

….این پیام تنها من نیست، بلکه این پیام تمام شهیدان اسلام است، این پیام تمام رزمندگان اسلام است، پس بشنوید پیام خون تمام شهیدان و رزمندگان اسلام را:

اول این که تقوی داشته باشید، چنانچه می دانم دارید و در کنار تقوی نظم نیز داشته باشید و تقوی و نظم خود را حفظ نمایید که این پیام مولای متقیان امام علی ( ع ) بوده و در واپسین لحظات عمر خود به فرزندانش: اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم.

دوم اینکه امام را دریابید. در زندگی امام دقیق شوید، امام را بشناسید و دست از او برندارید. سخنان و پیام های او را به خوبی گوش کنید و عمل نمایید، مبادا یک موقع قلب نازنین امام را به درد آورید که در این صورت قلب امام زمان را به درد آورده اید. برای طول عمر او تا ظهور حضرت مهدی (عج) دعا کنید. عاشق امام شوید، چون بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد. امام زمان حضرت مهدی (عج)‌ را بشناسید زیرا اگر کسی امام زمان خویش را نشناسد جاهل از دنیا رفته است و از خداوند بخواهید در ظهورش تعجیل فرمایید، چه، اینکه خود حضرت، هنگام برخورد و سرکشی به سنگر بچه ها در جبهه ها در اکثر پیام هایشان می فرمودند: به مردم بگویید برای ظهور من دعا کنند.

سوم اینکه به پدران و مادرانی که از رفتن فرزندان خود به جبهه جلوگیری می کنند، تذکر می دهم که بگذارند فرزندانشان که قدرت دارند و عذری ندارند به جبهه بروند، مگر همین شماها نبودید که قبل از جنگ و یا همین حالا می گویید: ای کاش زمان امام حسین ( ع ) بودیم و او را یاری می کردیم، حالا امام خمینی هم حسین زمان است و می گوید رفتن به جبهه واجب است، پس فرزندانتان را بفرستید امام را یاری کنند و آگاه باشید که اگر مانع شوید فرزندانتان  به جبهه بروند والله فردا باید پاسخگوی هزارن هزار شهید و معلول و مجروح و جوابگوی امام حسین (‌ع)‌ و دیگر ائمه (‌ع) باشید.

چهارم اینکه به ضد انقلابیون و منافقین و جوانانی که فریب ضد انقلاب را خورده اند توصیه می کنم از کارهای ضد شرع اسلام دست بردارید و به آغوش گرم اسلام بازگردید، به سخنان و نصیحت های پدرانه امام گوش فرادهید. شما در اقیانوس کبیری از خون شهیدان قرار گرفته اید، مواظب باشید کاری نکنید که خون شهیدان را پایمال کنید، از برادرانی که قدرت و توانایی دارند به جبهه بروند می خواهم که هر چه زودتر به سوی جبهه مردانه بشتابند و نگذارند سلاح ما برزمین افتد و خون شهیدان هدر رود.

انشا الله به یاری خدا وامام عصر  تک تک افراد جامعه ما اعم از مسئولین، و طبقات مختلف مردم به این توصیه ها توجه ویژه داشته باشیم تا خدای نکرده در قیامت مدیون این خون ها نباشیم…