عاشقانه‌ی شهید اهل بفروئیه برای کربلا

محمد حسین بهارستانی

روزهایی که گذشت، روزهایی بود که نام کربلا و امام حسین(ع) زیاد شنیده شد و افراد زیادی نیز در امنیت کامل به کربلا رفتند، وصیت نامه ای که در ادامه می آید مربوط به شهید مسعود خاکزار بفرویی می باشد که در گلزار شهدای بفروییه میبد به خاک سپرده شده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

« و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون »

« چنین مپندارید آنهائی که در راه خدا کشته می شوند مردگانند ولیکن زنده اند و جاودان و در نزد خدا روزی می خورند ».

و اما شما ای برادرانم ! راهم را ادامه دهید که راه خداست و انتقام خونم را از این کفار بگیرید و دین خود را ادا نمایید و خطم را که همانا خط امام و اسلام حقیقی است از یاد نبرید که انشاالله اسلام پیروز است و به زودی کفار نابود خواهند شد و شما خواهرانم ! همانطور که من راه حسین (ع) را در پیش گرفتم شما هم باید راه زینب (ع) را در پیش گیرید و کار زینبی کنید و در راه اسلام و قرآن گام بردارید و خواهران دیگر را در پیشبرد هرچه بیشتر اسلام راهنمائی کنید که انشاالله جمهوری اسلامی در کلیه بلاد مسلمین طنین افکند.

و اما آهی سرد و سوزناک از دل می کشم چرا که خیلی آرزوی کربلا را در دل داشتم و لیکن توفیق آن را پیدا نکردم. امیدوارم بروید کربلا و من را هم یاد کنید. فاصله ام تا کربلا خیلی نزدیک شده بود امیدوار بودم که موفق شوم و کربلا روم افسوس میسر نشد. وقتی جسدم را به سوی وطنم برگرداندند چشم من به عقب است به سوی کربلا است و هنوز هم ای برادری که جنازه ام را بر دست داری اگر با چشم دل نگاه کنی چشم من به طرف کربلا است. به امید پیروزی رزمندگان جمهوری اسلامی ایران و تو ای پدر و مادر و برادر و خواهرم و کلیه بستگانم امیدوارم همگی مرا ببخشند و از من رضایت داشته باشند.

مسعود خاکزار