اعتراف فرماندهان عراقی به شکست ناپذیری تیپ الغدیر

فرمانده تیپ الغدیر استان یزد با اشاره به حضور موفقیت آمیز تیپ الغدیر در عملیات مختلف، گفت: فرماندهان عراقی به شکست ناپذیری تیپ الغدیر یزد در دفاع مقدس اعتراف کردند.

به گزارش میبدما به نقل از فارس از یزد، سردار حسن علیزاده در نشست سالروز تشکیل تیپ الغدیر استان یزد به زمان راه اندازی تیپ ۱۸ الغدیر اشاره کرد و گفت: این تیپ در تاریخ ۱۸ ذی‌الحجه سال ۱۳۶۲ با همت فرماندهان آن زمان و حمایت بی‌دریغ آیت‌الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تشکیل و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

فرمانده تیپ الغدیر استان یزد به فعالیت‌های اثر این تیپ در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: تیپ الغدیر استان یزد در طول مدتی که در زمان جنگ فعالیت داشت، در ۲۰ عملیات پدافندی و ۱۱ عملیات آفندی شرکت و اقدامات اثر بخش بسیاری را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان عراقی در خاطراتشان به این مسئله اعلام می‌کنند که تنها یگان و تیپی که در هشت سال جنگ تحمیلی عقب نشینی نداشته تیپ الغدیر بوده که در این خصوص همه فرماندهان به آن اذعان داشتند.

علیزاده در ادامه با بیان اینکه تیپ الغدیر یزد در طول مدتی که از هشت سال جنگ تحمیلی گذشته، فعالیت‌های بسیار خوبی را داشته است تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های بسیار خوبی که تیپ الغدیر یزد داشته، حضور نیروهای این تیپ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) بود.