تقدیر معاون فرماندار میبد از شهرداری میبد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : در جلسه کمیته فرعی شورای ترافیک شهرستان میبد مهندس فلاح معاون فرماندار از نگاه جدید شهرداری و شورا و به بحثهای ترافیکی در شهر تشکر کرد . در این جلسه مهندس فلاح به خاطر اقدامات خوب انجام گرفته در سطح شهرستان از جمله :  ساماندهی معابر موجود […]

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : در جلسه کمیته فرعی شورای ترافیک شهرستان میبد مهندس فلاح معاون فرماندار از نگاه جدید شهرداری و شورا و به بحثهای ترافیکی در شهر تشکر کرد .

در این جلسه مهندس فلاح به خاطر اقدامات خوب انجام گرفته در سطح شهرستان از جمله :  ساماندهی معابر موجود ، اجرای عدسیها ، ساماندهی سرعتگیرهای شهر و اجرای سرعتگیرهای فنی و مناسب در شهر و افزایش چراغهای راهنمایی ، معرفی نقاط  حادثه خیز ،  ساماندهی  وضعیت مدارس در ارتباط  با شهر، ورودی و خروجیهای بعضی از معابر در محدوده سایت پزشکان از از شهردار و شورای شهر تقدیر نمود.

در این جلسه همچنین بیش از ۱۷ مورد برنامه اجرایی در جهت بهبود ترافیک شهری در دستور کار مشترک تیم فنی ترافیکی شهر قرار گرفت .

در این جلسه مقرر گردید  مصوباتی که از قبل باقی مانده و آنچه که نیاز به ساماندهی دارد با اولویت در شهر اجرایی شود  در این ارتباط  فرمانداری و مجموعه شورای ترافیک از تلاشهایی که شهردار جدید و شورای اسلامی شهر در راستای ساماندهی وضعیت عبور و مرور و ایمنی حمل و نقل داخلی شهرستان دارند تشکر نمودند.

فلاح معاون فرماندار در خصوص این جلسه اظهار داشت :  انشاالله با این نگاه و تعامل همچنان در راستای رسیدن به اهداف جامعه ایمن و کاهش تصادفات با همکاری راهنمایی و رانندگی به نتایج مثبتی در شهرستان برسیم .