رفع سه مشکل جامعه کارگری + پوستر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته در آستانه روز کارگر در دیدار هزاران نفر از کارگران، بر رفع سه مشکل عمده جامعه‌ی کارگری توسط مسئولان دولتی تاکید کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت دیدار اخیر کارگران این بخش از بیانات رهبر انقلاب را که در تاریخ نهم اردیبهشت‌ماه ۹۴ ایراده شده، بازخوانی […]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته در آستانه روز کارگر در دیدار هزاران نفر از کارگران، بر رفع سه مشکل عمده جامعه‌ی کارگری توسط مسئولان دولتی تاکید کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت دیدار اخیر کارگران این بخش از بیانات رهبر انقلاب را که در تاریخ نهم اردیبهشت‌ماه ۹۴ ایراده شده، بازخوانی می‌کند.
«میخواهیم از کار تجلیل بشود، از کارگر تجلیل بشود، مسئولان توجه داده بشوند به مسائل مربوط به کارگران، رفع مشکلات محیطهای کارگری و جامعه کارگری، مشکلاتی وجود دارد؛ مسئله تعویقها، اخراجها، مسئله معیشت و امثال اینها؛ چیزهایی است که در سطح کشور و در میان جامعه کارگری وجود دارد و مشکلات کارگران است. مسئولین همتشان را بیش از پیش به این مسائل متوجه کنند.»

13950209_0432924