مردم اردکان خواستار محاکمه سران فتنه شدند

به گزارش طلوع یزد، سردار حاج سعید قاسمی در مراسم یادمان شهید منتظرقائم و شهدای مدافع حرم ضمن تشریح چگونگی شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و شهادت شهید محمد منتظرقائم بر پاسداری از خون شهداء و ادامه راه آنان تأکید کرد. وی در این مراسم که شب گذشته با حضور جمع کثیری از […]

به گزارش طلوع یزد، سردار حاج سعید قاسمی در مراسم یادمان شهید منتظرقائم و شهدای مدافع حرم ضمن تشریح چگونگی شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و شهادت شهید محمد منتظرقائم بر پاسداری از خون شهداء و ادامه راه آنان تأکید کرد.

وی در این مراسم که شب گذشته با حضور جمع کثیری از مردم در محل هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اردکان  برگزار شد، به مسئله نفوذ اشاره کرد و عامل شهادت منتظر قائم را وجود عوامل نفوذی در بدنه حکومت دانست.

قاسمی به فتنه های ۷۸ و ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه هر روز به شکل جدیدی خود را نشان می دهد و امروز در قالب جریان نفوذ سعی در تغییر باورهای مردم دارد.

سردار قاسمی در بخشی از سخنرانی خود از مردم خواست تا نظرشان را در خصوص وجود فتنه در حال حاضر اعلام کنند، وی همچنین به حصر سران فتنه اشاره کرد که جمعیت حاضر با سردادن شعار خواستار رفع حصر، محاکمه و اعدام سران فتنه شدند. وی خطاب به رسانه ها خواست تا این درخواست مردم اردکان را اطلاع رسانی کنند.

قاسمی-1