فرماندارمیبد:مذاکرات‌اخیر؛آخرین‌اولتیماتوم‌ایران‌است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : رجائی فرماندار میبد در این جلسه بیان داشت : امسال نیز همانند گذشته مردم خوب متدین شریف و انقلابی ما بویژه دانش آموزان و دانشجویان بصیر و هوشمند با درک موقعیت حساسی که ما در آن قرار گرفته ایم با حضور آگاهانه و باشکوه خودشان در روز […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : رجائی فرماندار میبد در این جلسه بیان داشت : امسال نیز همانند گذشته مردم خوب متدین شریف و انقلابی ما بویژه دانش آموزان و دانشجویان بصیر و هوشمند با درک موقعیت حساسی که ما در آن قرار گرفته ایم با حضور آگاهانه و باشکوه خودشان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی را به امریکا خواند داد که این آخرین اولتیماتوم هست .

وی با توجه به مذاکرات اخیر ایران و امریکا اشاره داشت : مذاکره در شرایط فعلی نشان از ضعف و نیاز ایران نیست ، بلکه ایران اسلامی می خواهد ثابت کند اگر امریکایی ها اهل منطق هستند باید به منطق گفتگو روی بیاورند . اما اگر با توجه به پیشینه ای که دارند آنها بخواهند به خباثت خودشان ادامه بدهند به طور قطع و یقین برای همیشه ضرر خواهند کرد . ملت ما با هوشیاری   از دیپلماسی دولت یازدهم حمایت خواهد کرد . به طور یقین دولت هم خطوط قرمز را در مذاکرات رعایت خواهند کرد و دردستور کار قرار خواند داشت .

وی تصریح کرد : ما در این مذاکرات حتی یک گام هم عقب نشینی نخواهیم کرد و امیدواریم امریکائیها اشتیاهی که در گذشته مرتکب شده اند تکرار نکنند و بازیچه دست صهیونیست نشوند . امیواریم اشتباهی که آنها در زمان اصلاحات انجام دادند و بر این نکته پافشاری می نمودند که هر چه فشار بیشتری را وارد کنند ما عقب نشینی خواهیم کرد را تکرار نکنند .

وی افزود : اگر آمریکائیها بخواهند می توانیم اختلافات حد اکثری را به حد اقل کاهش دهیم مشروط بر این که آنها از صهیونیزم دستورات خود را دریافت نکنند و مستقل باشند . با سیاست چماق و هویج نمی توانند وقت ما را تلف کنند .

رجائی افزود : امیدواریم عقلای غربی و امریکایی توجه به دستوراتی که در راستای مدیریتی مبتنی بر دیپلماسی بر اساس نرمش قهرمانانه داده شده را به عنوان یک فرصت خوب از دست ندهند .

وی در حصوص حضور در تظاهرات ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار فرمود : حضور حداکثری مسئولین مردم دانشجویان و دانش آموزان قطعا در راستای اهداف نظام تاثیر گذار خواهد بود .