حضور مدیر موسسه قرآنی ثقلین یزد در محمودآباد

محمودآباد ما در این جلسه که با حضور مسئولین شهرستان و بسیجیان پایگاه های شهید رجایی وشاه جهان آباد تشکیل شد مسئول موسسه قرآنی ثقلین یزد درباره طرح های آموزش قرآن ومفاهیم آن توضیحاتی ارائه داد. وی با بیان این که بهتر است قرآن وآموزه های قرآنی به صورت سازمانی و برنامه ریزی شده انجام […]

در این جلسه که با حضور مسئولین شهرستان و بسیجیان پایگاه های شهید رجایی وشاه جهان آباد تشکیل شد مسئول موسسه قرآنی ثقلین یزد درباره طرح های آموزش قرآن ومفاهیم آن توضیحاتی ارائه داد.

وی با بیان این که بهتر است قرآن وآموزه های قرآنی به صورت سازمانی و برنامه ریزی شده انجام گیرد عنوان کرد قرآن وعترت در تمام مراحل زندگی کمک حال انسان مومن می باشد و این کتاب آسمانی به گونه ای است که در تمام ادوار و زندگی انسان ها به صورت یک برنامه مدون و نقشه صراط مستقیم طراحی شده است.

وی افزود برنامه پیشرفته اموزشی این موسسه به گونه ای طراحی شده است که محصلان به صورت بسیار آسان و راحت و با آموزش کلمات پرتکرار قرآن آموز می تواند بیش از نزدیک به ۴۰ درصد قرآن را در مدت بسیار کوتاهی یاد گیرند واین یادگیری همراه با فهم کلمات می باشند.

این کلاس ها، به زودی درپایگاه شهید رجایی محمودآباد و با حضور مدرسین ثقلین استان در پایگاه شهید رجایی محمودآباد برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۵۲۴۰۰۶ تماس حاصل فرمایند.