دستگیری سارق داخل خودرو با ۷ فقره سرقت در میبد

فرمانده انتظامی میبد گفت: ماموران کلانتری مرکز میبد، سارق داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کردند. سید محمدطاهر موسوی اظهار داشت: با توجه به سرقت‌های متعدد داخل خودرو در یکی از محلات این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت. وی با بیان اینکه همه سرقت‌ها به روش تخریب شیشه خودرو انجام […]

فرمانده انتظامی میبد گفت: ماموران کلانتری مرکز میبد، سارق داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.

سید محمدطاهر موسوی اظهار داشت: با توجه به سرقت‌های متعدد داخل خودرو در یکی از محلات این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه همه سرقت‌ها به روش تخریب شیشه خودرو انجام می‌شد، افزود: ماموران پلیس ضمن گشت‌زنی در نقاط از پیش تعیین شده و حساس شهر، با بازنگری آلبوم مجرمان سابقه‌دار، رد پایی از این متهم به دست آوردند.

موسوی بیان کرد: شب گذشته بود که خبر سرقت از داخل خودرو از طریق تلفن ۱۱۰ به کلانتری مرکز مخابره شد و ماموران پلیس در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از حضور در محل سرقت بلافاصله گشت‌زنی در محدوده سرقت را نیز آغاز کرده و موفق به شناسایی و دستگیری یک متهم سابقه‌دار شدند.

موسوی عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اداره پلیس لب به اعتراف گشود و به هفت فقره سرقت داخل خودرو به روش تخریب شیشه خودرو اعتراف کرد و به محاکم قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس اطلاع‌رسانی کنند.