بازدیدمدیرکل شورای‌گسترش‌وزارت‌علوم ازدانشگاه‌میبد

مشاور معاون آموزشی وزیر و مدیرکل برنامه‌ریزی شورای گسترش وزارت علوم از دانشگاه آیت الله حائری میبد بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های آموزشی دانشگاه قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی واموربین الملل دانشگاه، دکتر عبدالرحیم نوه ابراهیم مدیرکل برنامه ریزی شورای گسترش وزارت علوم و احمد داوری اردکانی مشاور […]

مشاور معاون آموزشی وزیر و مدیرکل برنامه‌ریزی شورای گسترش وزارت علوم از دانشگاه آیت الله حائری میبد بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های آموزشی دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل دانشگاه، دکتر عبدالرحیم نوه ابراهیم مدیرکل برنامه ریزی شورای گسترش وزارت علوم و احمد داوری اردکانی مشاور معاون آموزشی وزیر علوم از دانشگاه بازدید و در جریان کم و کیف امور آموزشی دانشگاه قرار گرفتند.

کلانتری رئیس دانشگاه آیت الله حائری در این خصوص ابراز داشت: گروه پس از بازدید از وضعیت پیشرفت فضاهای آموزشی و نیز محیط آموزشی فعلی دانشگاه اعلام رضایت کرده و ابراز امیدواری کردند با همکاری خیرین و مساعدت های وزارت علوم بخش اعظم فضاهای در حال ساخت در تابستان سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

دکتر کلانتری افزود: همچنین مشاور محترم وزیر و مدیرکل گسترش بر استاندارد سازی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تأکید کردند و خواستار برنامه ریزی و نصب دستگاه های مورد نیاز صنایع و دانشگاه های شهرستان و استان در این آزمایشگاه ها و استفاده از ظرفیت های خیرین و سرمایه گذاران خصوصی شدند.

وی گفت: گروه بازدیدی همچنین از پیشنهاد ایجاد رشته های جدید و میان رشته ای در دستور کار دانشگاه استقبال نموده و قول همکاری دادند.

وی افزود: دکتر نوه ابراهیم دیدگاه خوبی در خصوص استقلال دانشگاه ها دارند و اعتقاد دارند وزارت علوم باید بر استقلال دانشگاه‌ها تأکید داشته باشد و این اختیار به دانشگاه‌ها باید داده شود تا واحدهای درسی را اضافه کنند و حتی افزودن رشته‌ها باید به نحوی باشد که دانشگاه مشکلات منطقه را بررسی و در جهت نیازهای موجود رشته راه‌اندازی کند.

کلانتری گفت: آقای داوری هم که سابقه طولانی حضور در حوزه های آموزشی دانشگاه تهران و وزارت علوم را دارند از برنامه های آموزشی و روند رشد دانشگاه ابراز خرسندی نموده، ایجاد رشته های جدید هم ریشه با پتانسیل های علمی دانشگاه را ایده ی خوبی برای دانشگاه آیت الله حائری میبد دانست.

گفتنی است در مجموع حدود ۲۴ رشته در سطوح مختلف دانشگاه دایر که در حدود ۱۲۵۳ دانشجو در این رشته ها مشغول تحصیل اند.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC