انتشار کاریکاتور تمسخرآمیز یکی از پیامبران در گروه موبایلی اصلاح‌طلبان میبد

در یکی از این گروههای موبایلی که وابسته به اصلاح طلبان میبد می باشد و در آن مکررا به توهین و افترا به نظام و رهبری می پردازند، اقدامی بسیار زشت و سوال برانگیز رخ داد و یکی از اعضای این گروه با انتشار کاریکاتوری مشمئز کننده

شبکه های اجتماعی موبایلی جزء ابزارهای جدید ارتباطی هستند که در کنار فایده‌های زیادی که دارد، باعث ایجاد آسیبهای زیادی هم شده است. یکی از این آسیبها فراهم شدن زمینه برای نشر آسان و فراوان مطالب ناهنجار و غیرشرعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “برج نیوز” در یکی از این گروههای موبایلی که وابسته به اصلاح طلبان میبد می باشد و در آن مکررا به توهین و افترا به نظام و رهبری می پردازند، اقدامی بسیار زشت و سوال برانگیز رخ داد و یکی از اعضای این گروه با انتشار کاریکاتوری مشمئز کننده از یکی از پیامبران، معجزه مشهور وی را مورد تمسخر قرار داد.

اما موضوع تلخ که اتفاق افتاده این است که هیچ یک از اعضای شاخص و گردانندگان این گروه که بیش از ۳۰۰ عضو دارد حاضر به محکوم کردن این اقدام توهین آمیز نشدند و حتی بعضا به توجیه این اقدام زشت پرداختند و حتی کاریکاتورهایی در تمسخر رهبر حزب الله لبنان و گروههای مقاومت منتشر کردند.

در این گروه موبایلی بسیاری از کاندیداهای شاخص و طرفداران آنان نیز عضو هستند و به غیر از دکتر کمال بیکی هیچکدام از آنان، این اقدام را محکوم نکردند و حتی فرد منتشر کننده نه تنها از این گروه اخراج نشد بلکه با دلگرمی گردانندگان این گروه همچنان به انتشار مطالب توهین آمیز خود ادامه داده است.

در این گروه علاوه بر توهین به مقدسات و مسئولین نظام جمهور اسلامی و نهادهای امنیتی، مکررا شبهات دینی و اعتقادی و شایعات کذب انتشار می یابد.