نعش‌کش شهرداری میبد، حین ماموریت بنزین تمام کرد!

خودروی حمل جنازه شهرداری میبد در حین برگزاری آئین تشییع، در مسیر منتهی به سید صدرالدین قنبر به علت تمام شدن بنزین متوقف شد و در پی آن حضور خودروهای بازماندگان متوفی باعث ایجاد ترافیک سنگین و سایر مشکل برای دیگر وسائط نقلیه عبوری گردید. دیروز مراسم تشییع مرحوم ر – پ از روضه رضوان […]

خودروی حمل جنازه شهرداری میبد در حین برگزاری آئین تشییع، در مسیر منتهی به سید صدرالدین قنبر به علت تمام شدن بنزین متوقف شد و در پی آن حضور خودروهای بازماندگان متوفی باعث ایجاد ترافیک سنگین و سایر مشکل برای دیگر وسائط نقلیه عبوری گردید.
دیروز مراسم تشییع مرحوم ر – پ از روضه رضوان میبد به طرف برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار سایت “برج نیوز” خودروی حمل جنازه شهرداری میبد در حین برگزاری آئین تشییع، در مسیر منتهی به سید صدرالدین قنبر به علت تمام شدن بنزین متوقف شد و در پی آن حضور خودروهای بازماندگان متوفی باعث ایجاد ترافیک سنگین و سایر مشکل برای دیگر وسائط نقلیه عبوری ایجاد کرد.
به علت ناخوش احوالی خاندان متوفی، در شرایط سختی که بر آنها می گذرد باید شرایط طوری برنامه ریزی شود تا کوچگترین مشکلی در زمینه اکرام میت بوجود نیاید و نقصان و ضعف به حداقل برسد تا تسکینی بر آلام بازماندگان باشد.
متاسفانه انعکاس این خبر که متاثر از ناراحتی اطرافیان داغدار مرحوم بوده ذهن وقاد خوانندگان محترم را به انتقاد از شهرداری میبد واداشته است طبق ضوابط قانونی حمل اجساد در داخل شهرها براساس ماده ۵۵ بند ۱۳ قانون شهرداری برعهده شهرداری‌ها است و این نهاد در شهرستان میبد بابت تغسیل و تشییع مبلغ هشتصد و ده هزار ریال از خانواده متوفی دریافت میدارد انتظار میرود مسئولین ذیربط و در راس آن سیدعلی نقیبی زاده، شهردار میبدبا تدابیر و مدیریت صحیح از بروز چنین مشکلات پیش پا افتاده جلوگیری نماید.