تصویری از تبلیغات انتخاباتی یک کاندیدا در راه‌آهن شهرستان میبد!

وقتی در راه‌آهن میبد، منتظر باز شدن درهای قطار جهت سوار شدن هستی ممکن است نگاهت به قسمتی از دیوار راه‌آهن بیفتد که روی آن نوشته‌ای جلب توجه می‌کند؛ نوشته‌ای که با شابلون و اسپری رنگ سبز روی دیوار حک شده است.

وقتی در راه‌آهن میبد، منتظر باز شدن درهای قطار جهت سوار شدن هستی ممکن است نگاهت به قسمتی از دیوار راه‌آهن بیفتد که روی آن نوشته‌ای بسیار قدیمی جلب توجه می‌کند؛ نوشته‌ای که با شابلون و اسپری رنگ سبز روی دیوار حک شده است.

?

محتوای این نوشته را که می‌خوانی، متوجه می‌شوی قدمت آن متعلق به حدود ۳۵ سال قبل است؛ انتخابات دومین دوره ریاست جمهوری! انتخاباتی که ۴ نامزد بیشتر نداشت؛ مرحوم حبیب الله عسگر اولادی، دکتر عباس شیبانی، مرحوم سید اکبر پرورش و شهید محمد علی رجایی.

محتوای شعار درج شده روی دیوار راه‌آهن میبد از این قرار است: «رجایی، مقلد روح‌الله، کاندیدای حزب‌الله»

?

کاندیدای حزب‌الله با کمترین هزینه و بدون ریاکاری و لابی‌بازی و ادا و اطوارهایی که این روزها مُد شده رئیس‌جمهور مردم ایران شد و البته خیلی زود بهترین مُزد ممکن را هم از سوی پروردگارش دریافت کرد و شهید شد.

رجایی با بمب‌گذاری یک «نفوذی» منافق به نام «مسعود کشمیری» که هنوز هم عوامل مرموز نفوذش دستگیر نشده‌اند، به فیض شهادت نائل آمد و الگویی ابدی برای همه کاندیداها و روسای جمهور را به نمایش گذاشت.

آیا ما هم در انتخابات پیش رو و انتخابات‌های پیش رو به دنبال «کاندیدای حزب‌الله» خواهیم رفت؟!