انهدام شبکه تهیه وتوزیع شیشه وهرویین درمیبد

ماموران انتظامی میبد در یک عملیات پلیسی شبکه تولید و توزیع مواد افیونی در میبد و یزد را منهدم و پنج خرده فروش شیشه و هرویین را دستگیر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سرهنگ ولی‌الله حسین محمدی، فرمانده انتظامی میبد، با بیان این مطلب افزود: با شکایت شهروندان ساکن در یکی از محلات میبد […]

ماموران انتظامی میبد در یک عملیات پلیسی شبکه تولید و توزیع مواد افیونی در میبد و یزد را منهدم و پنج خرده فروش شیشه و هرویین را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سرهنگ ولی‌الله حسین محمدی، فرمانده انتظامی میبد، با بیان این مطلب افزود: با شکایت شهروندان ساکن در یکی از محلات میبد به ماموران انتظامی، مبنی بر اقدامات مجرمانه اعضای شکبه تهیه و توزیع مواد مخدر، عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای دستگیری این متهمان آغاز شد.

وی گفت: ماموران تحقیقات گسترده خود را آ‌غاز کردند و اطلاع یافتند فردی به همراه همدستان خود اقدام به تهیه و توزیع شیشه و هرویین در میبد می‌کند که شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ محمدی افزود: با تجمیع اطلاعات به دست آمده مراتب به مراجع قضایی منعکس و دستور ورود به مخفیگاه و بازداشت متهمان صادر شد؛ ماموران با اقدامی غافلگیرانه متهم را با همراه دو تن از همدستانش به همراه ۹۲ گرم شیشه در ۳۰ بسته، ۵۱ گرم هرویین در ۱۰ بسته، ۸ گرم تریاک در سه بسته و ۶ گرم شیشه در دو بسته دستگیر کردند.

او گفت: با دستگیری متهمان و جلب اعتماد آنان فروشنده اصلی در یزد شناسایی و در یک عملیات دستگیر شد و در بازرسی از زیرزمین منزل او مقدار ۱۵۱ گرم هرویین در ۲۵ بسته و ۸۵ گرم شیشه در سه بسته و در انباری داخل حیاط ۸۷ گرم تریاک و ۱۰۵ گرم سوخته و ۹ عدد پایپ که جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.